M.O.R.E. zostało sfinansowane dzięki kampanii na Kickstarterze w ubiegłym roku. Będzie to oldschoolowa, turowa strategia kosmiczna, oferująca zaawansowany system rozgrywki obsługiwany za pomocą przyjaznego interfejsu użytkownika. W grze pojawi się rozbudowany system generowania galaktyki, w której nie zabraknie czarnych dziur, pulsarów, tuneli czasoprzestrzennych, różnego rodzaju mgławic, gwiazd różniących się kolorami i wielkością, planet, pasów asteroidów i księżyców. W grze zwiedzimy ponad tysiąc systemów gwiezdnych i około 80 rodzajów planet. Będziemy mogli zarządzać swym imperium, rozwijać rozmaite technologie, zarządzać przywódcami, nawiązywać stosunki dyplomatyczne z innymi cywilizacjami, tworzyć własne statki kosmiczne (niekoniecznie na zasadzie umieszczania elementów w przygotowanych wcześniej kadłubach), zarządzać flotą i szpiegować. Bitwy w M.O.R.E. będą toczyć się na dużych, trójwymiarowych polach.
W grze będziemy mogli wybierać spośród 20 ras kosmitów, których wyjątkowość podkreślą: osobne gałęzie technologiczne, indywidualny wygląd statków i rozmaite elementy, z których będzie można konstruować pojazdy kosmiczne, klimatyczna muzyka oraz osobny interfejs. Więcej o każdej z ras będzie można dowiedzieć się z Kosmopedii.
M.O.R.E. zaoferuje zarówno tryb dla jednego gracza, jak i tryb wieloosobowy – przez LAN, internet, HotSeat bądź PBEM. Gra zmierza na PC z systemami Windows, Linux oraz MAC, a jej premiera przewidywana jest na czerwiec 2014 roku. Po więcej informacji zapraszamy na oficjalną stronę projektu – morethegame.com, natomiast poniżej znajdziecie garść screenów (warto podkreślić, że do czasu premiery jeszcze jeszcze wiele elementów zostanie zmienionych):