Producent wykonawczy Shadowrun Returns, Mitch Gitelman, powiedział, że gracze będą mogli wybrać, czy przechodzić grę wojownikiem, czy też postacią, która nie potrafi zbyt dobrze walczyć, ale poradzi sobie dzięki pomocy NPC-ów.
Producent wykonawczy Shadowrun Returns, Mitch Gitelman, powiedział, że gracze będą mogli wybrać, czy przechodzić grę wojownikiem, czy też postacią, która nie potrafi zbyt dobrze walczyć, ale poradzi sobie dzięki pomocy NPC-ów.
- [W Shadowrun Returns grając postacią nie nastawioną na walkę] da się przeżyć - powiedział Gitelman. - W niektórych misjach będą brały udział NPC, a większość z nich jest stworzona z myślą o walce. Będziecie też mogli wynająć pomocników, którzy będą uzupełniali wasze umiejętności.
- Wiecie, liczę na to – Jordan zgadza się ze mną – że dzięki edytorowi ludzie będą mogli tworzyć własne opowieści, w których nawet nie ma walki. Z jego pomocą będzie można robić wszystko. Będzie można tworzyć własne gry przygodowe dzięki naszemu edytorowi, realizować wszelkiego typu pomysły. Jestem podekscytowany, widząc, co się dzieje. Widząc, że ludzie wykorzystują więcej umiejętności postaci, więcej niż sami wykorzystaliśmy w naszej pierwszej kampanii.
Dzięki edytorowi będzie można także zapisać własną wersję kampanii zaprojektowanej przez twórców Shadowrun Returns, a następnie rozbudowywać ją, ulepszać lub zmieniać mapy.
Premiera Shadowrun Returns planowana jest na 25 lipca. Gra będzie dostępna na Steamie, Google Play i iPadach.