The Elder Scrolls Online ma być pozbawiony typowego grindowania dla przedmiotów

Robert Sawicki
2013/07/18 22:15
4
0

Po premierze będziemy albo mile zaskoczeni, albo potwornie rozczarowani.

The Elder Scrolls Online ma być pozbawiony typowego grindowania dla przedmiotów

W rozmowie z fanami na forum MMORPG.com, dyrektor kreatywny Paul Sage uspokajał ich w kwestii tego jak twórcy rozumieją grind. Po tym, jak jeden z forumowiczów wypomniał, system tworzenia przedmiotów obecny w innych częściach serii, gdzie gracze musieli cierpliwie grindować, by zdobyć potrzebne składniki na przedmioty i zbroje.

Paul stwierdził, że ciężko nazwać mu to grindem, bo sam przy sklejaniu przedmiotów w Skyrimie bawił się świetnie. "Robimy rzeczy w taki sposób, by nie był to grind, przez który rozumiem powtarzanie określonej czynności o niewielkich szansach na osiągnięcie sukcesu, ale zrozumcie proszę, że pewne osoby rozumieją "grind" zgoła inaczej. Wielu z graczy lubi proste zadania, dzięki którym mogą socjalizować się z resztą sobie podobnych. Zadbamy o to, by pojawiły się one w grze".

GramTV przedstawia:

Paul wspominał też, że przedmiot stworzony przez gracza ma szansę dorównać temu zdobytemu w lochu, o ile postać jest na odpowiednio wysokim poziomie. I jeśli chodzi o perspektywę, jaką firma roztacza przed sobą w tym temacie, to ma ona znacznie większe szanse na sukces, niż miało to w przypadku podobnych obietnic choćby przy SW: The Old Republic. Choć Skyrim, jak niemal każda gra Action-RPG, opiera się w pewnym stopniu na grindowaniu, to w moim przypadku nie był on na tyle męczący, by rzeczywiście zwracać na siebie uwagę. Biorąc pod uwagę to, że Zenimax traktuje TES Online bardziej jak tytuł z trybem multiplayer niż typowe MMO, może nawet nie będziemy wyjątkowo zawiedzeni.

Premiera na PC, PlayStation 4 i Xbox One. Kolejne obietnice i przechwałki musimy przetrzymać aż do wiosny następnego roku.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
19/07/2013 09:48

A ja tak lubię grindować... pamiętam jak kiedyś grało się w MU Online to siedziało się całymi dniami na spotach i farmiło, w grze były całe 2 questy na zmianę klasy postaci, które też opierały się na grindzie :P

L33T
Gramowicz
19/07/2013 08:52

Czyli system zbliżony do GW 2 jeśli chodzi o fabułę. Brzmi ok, ciekawe co z tego wyjdzie.@Eternal101Reprezentujesz poziom ludzi spamujących "WoW was first mmo". Idź grać w swoją innowację która czerpała z innych mmo garściami ale dla wyznawców i fanbojów to istny dar niebios.

Usunięty
Usunięty
18/07/2013 22:51

No to co to jest, single z multi czy MMO... Albo jedno albo drugie. Jak chcą skupić się na fabule to niech wprowadzą limit widzianych graczy, bo to troche głupie będąc kolejnym wybrancem/wszechpotęznym/urodzonym w rok przestepny o pólnocy w trakcie pełni ksiezyca etc. patrzeć jak obok 50 kolejnych wybrańców robi dokładnie to samo co Ty. Już nie mówiąc, ze wszyscy wyglądają raczej dość podobnie. No ale takie są "zalety" gier MMO.




Trwa Wczytywanie