Podczas gdy większość wydawców drży na myśl o przeciwstawianiu nowej marki najbardziej rozpoznawalnym seriom w branży, David Goldfarb deklaruje odważnie: jeśli chcesz zrobić coś oryginalnego, to zrób to.
Podczas gdy większość wydawców drży na myśl o przeciwstawianiu nowej marki najbardziej rozpoznawalnym seriom w branży, David Goldfarb deklaruje odważnie: jeśli chcesz zrobić coś oryginalnego, to zrób to.
- Wielu ludzi cały czas wprowadza nowe marki. Dla mnie to działa tak, że jeśli chcesz zrobić coś oryginalnego, to po prostu to zrób. Oryginalność nigdy nie jest zła. Sądzę, że prawdziwym problemem jest to, że gdy ludzie zaczynają mówić: "to zły moment na zrobienie czegoś oryginalnego", niektórzy zaczynają się bać - dodaje.
Zgadzacie się z Davidem Goldfarbem? Dajcie znać w komentarzach.