Nowości w rozgrywce, walce, systemie magii i nie tylko przedstawia Maciej Szcześnik z CD Projektu.
Nowości w rozgrywce, walce, systemie magii i nie tylko przedstawia Maciej Szcześnik z CD Projektu.
Weźmy na przykład Aard. Podstawowa wersja tego znaku wysyła kinetyczne uderzenie ogłuszające lub przewracające wroga. Z czasem gracze odblokują jego alternatywną wersję, która po przytrzymaniu przycisku skutkuje falą uderzeniową przewracającą wszystkich otaczających wrogów (możecie zauważyć to w naszym zwiastunie z rozgrywką). Podobne podwójne zastosowania dostanie każdy ze znaków. - tłumaczy projektant rozgrywki w CDP Red, Maciej Szcześnik.
Ponadto Geralt dostanie kilka nowych postaw bojowych, korzystających z 96 świeżutkich animacji. Zrezygnowano też z naciskania guzików w QTE. Szcześnik używa ciekawego porównania do Dark Souls. W Wiedźminie 3 defensywa i ataki idą ramię w ramię. Tylko umiejętne korzystanie z obu jest gwarancją przetrwania.
Wiedźmin 3: Dziki Gon trafi w przyszłym roku na PlayStation 4, Xboksa One oraz komputery osobiste.