Gearbox Software miało kilku rywali w wyścigu o prawa do marki Homeworld. Na jej przygarnięciu zależało zwłaszcza dyrektorowi ds. operacyjnych, Brianowi Martelowi.
Gearbox Software miało kilku rywali w wyścigu o prawa do marki Homeworld. Na jej przygarnięciu zależało zwłaszcza dyrektorowi ds. operacyjnych, Brianowi Martelowi.
- Brian przychodził do mojego biura praktycznie codziennie i mówił, że muszę zdobyć Homeworlda. Przystąpiliśmy więc do licytacji - wspomina Randy Pitchford, szef Gearbox Software. - To jedna z tych gier, które mnie poruszyły - mówi Martel. - Byłem pod wrażeniem fabuły, a statki kosmiczne były jednymi z najlepszych, jakie widziałem, może poza tymi z Gwiezdnych wojen - podkreśla.
- To coś dla mnie znaczyło, więc pomyślałem, że naprawdę powinniśmy wydobyć tę markę dla reszty świata. Wiele osób nie miało okazji, by zagrać w te tytuły, ponieważ były dostępne tylko na DVD i CD, a nigdy w formie cyfrowej - dodaje dyrektor ds. operacyjnych Gearbox Software. Przypomnijmy, że firma już zapowiedziała obie części Homeworlda w HD.