Incognita, szpiegowska gra taktyczna od twórców Shanka, na pierwszym gameplayu

Mateusz Stanisławski
2013/07/27 08:50
4
0

Ekipa zrzeszona pod szyldem Klei Entertainment zaprezentowała swój nowy projekt – Incognitę. To pierwszy w ogóle rzut oka na grę, więc ponad półgodzinny gameplay z komentarzem twórców robi wrażenie.

Incognita, szpiegowska gra taktyczna od twórców Shanka, na pierwszym gameplayu

Zdecydowanie najważniejszą informacją, jaka została ujawniona podczas prezentacji Incognity, jest ta, że gra na przestrzeni jednego lub góra dwóch miesięcy doczeka się betatestów. Produkcja na razie jest na wczesnym etapie rozwoju, ale najwyraźniej prace idą lepiej, niż zakładano – wszak przy okazji zapowiedzi tytułu twórcy podali, że latem tego roku do dyspozycji graczy zostanie oddana wersja alpha. Na razie nie wiadomo, jak będzie można zakwalifikować się do przedpremierowych rozgrywek.

Główną platformą sprzętową, na którą trafi Incognita, są pecety. Premiera tej wersji jest zaplanowana na 2014 rok, ale – w zależności od przebiegu procesu produkcji – w późniejszym terminie światło dzienne mogą ujrzeć również edycje na Maki i iOS.

Poniżej znajdziecie zapis z prezentacji gry. Demonstracja rozgrywki rozpoczyna się w siódmej minucie nagrania.

GramTV przedstawia:


Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
27/07/2013 14:53

Ok, obejrzałem część gameplay''u i, choć sama idea bardzo mi się podoba, moment, w którym padło słowo "permadeath" był momentem, w którym przestałem się tym tytułem interesować. Po przygodach z FTL i Don''t Starve (to ostatnie też autorstwa Klei) uznałem, że system permadeath zdecydowanie nie jest dla mnie. Może za jakiś czas, jak gra wyjdzie w jakiejś promocji, skuszę się na jej kupno. Ale na pewno nie w dniu premiery.

Usunięty
Usunięty
27/07/2013 12:42
Dnia 27.07.2013 o 11:58, Principes napisał:

Zapowiada się fantastycznie. Szkoda, że nikt nie zapytał o możliwość włączenia pola widzenia przeciwników niczym w Commandos, ale to szczegół.

Podejrzewam, że zrobią to tak samo, jak w Mark of the Ninja - pierwsze przejście gry jest z ułatwieniami typu pole widzenia, drugie przejście jest trudniejsze i musimy radzić sobie sami.

Usunięty
Usunięty
27/07/2013 11:58

Zapowiada się fantastycznie. Szkoda, że nikt nie zapytał o możliwość włączenia pola widzenia przeciwników niczym w Commandos, ale to szczegół.




Trwa Wczytywanie