The Crew przedstawiono nam oficjalnie dopiero na E3 2013 (parę dni przed imprezą pojawiły się przecieki), ale do ujawnienia prowadziły aż cztery lata ciężkiej pracy i zmiana platform docelowych.
The Crew przedstawiono nam oficjalnie dopiero na E3 2013 (parę dni przed imprezą pojawiły się przecieki), ale do ujawnienia prowadziły aż cztery lata ciężkiej pracy i zmiana platform docelowych.
Prace nad grą zaczęły się przeszło cztery lata temu. Nie zmieniła się w tym czasie znacznie. Masę czasu zajęło nam sprawienie, by działa tak dobrze jak tego chcemy.
Nad wszystkimi stojącymi za nią pomysłami zespół pracował przez ostatnie dziesięć lat. Ogromny, otwarty, dzielony z innymi graczami świat? Ekipa zrobiła to już przy Test Drive: Unlimited, która wyprzedzała swoje czasy.
Skoro Ivory Tower grzebie przy The Crew od czterech lat, musieli zacząć jeszcze z myślą o przemijających konsolach. Kiedy produkcję przerzucono na nowe sprzęty?
Stało się to jakieś półtora roku temu, gdy zdaliśmy sobie sprawę, że damy radę posunąć całość jeszcze dalej. Z wszystkich ważnych aspektów jak dostosowywanie świata do gracza możemy wycisnąć więcej tworząc na PS4 i X1.
Nasze Miami jest radykalnie inne od naszego Nowego Jorku. Dojście do takiego poziomu jakości kosztuje dużo pracy i jest możliwe tylko na konsolach następnej generacji.