Infinity Ward podgrzewa atmosferę wokół Call of Duty: Ghosts przed oficjalną prezentacją multiplayera. Potwierdza przy tym, że co bardziej chwytliwe funkcje będą dostępne także na konsolach obecnej generacji.
Infinity Ward podgrzewa atmosferę wokół Call of Duty: Ghosts przed oficjalną prezentacją multiplayera. Potwierdza przy tym, że co bardziej chwytliwe funkcje będą dostępne także na konsolach obecnej generacji.
Rubin za pośrednictwem swojego Twittera ponadto potwierdził, że zarówno dynamiczne mapy, jak i funkcje customizacji postaci będą dostępne także na konsolach obecnej generacji. „Szersze opcje dopasowania wyglądu awatara do upodobań to dopiero początek. Gwoździem programu mają być dynamiczne mapy – pojawią się na nich ruchome elementy (w tym woda zalewająca okolicę), będące w stanie zabić postacie, które znajdą się w niewłaściwym miejscu o niewłaściwej porze.” – mogliśmy przeczytać w pierwszych zapowiedziach.
Kolejna odsłona serii Call of Duty trafi do sprzedaży 5 listopada tego roku. Gra w tym dniu zadebiutuje na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 3, Xbox 360 i Wii U, a w późniejszym terminie także na PlayStation 4 i Xboksach One.