Konrad Tomaszkiewicz z CD Projekt RED opowiada o przenoszeniu Wiedźmina 3 na next-geny i porównuje to z konwersją drugiej części na Xboksa 360. Chwali też wsparcie producentów nowych konsol.
Konrad Tomaszkiewicz z CD Projekt RED opowiada o przenoszeniu Wiedźmina 3 na next-geny i porównuje to z konwersją drugiej części na Xboksa 360. Chwali też wsparcie producentów nowych konsol.
- Mamy pełne wsparcie Sony i Microsoftu, jesteśmy z tego powodu bardzo zadowoleni. Jestem pewien, że po drodze pojawią się jakieś problemy, ale na razie podoba nam się fakt, że obie konsole są podobne do pecetów, dlatego programistom łatwiej będzie dostosować silnik do tych platform. Kiedy konwertowaliśmy Wiedźmina 2 z pecetów na Xboksa 360, było to dla nas duże wyzwanie, ponieważ maszyna ta miała już pięć lat - wspomina Tomaszkiewicz.
W przypadku PlayStation 4 i Xboksa One tego problemu oczywiście nie będzie. Wiedźmin 3: Dziki Gon pojawi się na obu konsolach, a także na komputerach osobistych, najwcześniej w kwietniu przyszłego roku.