Nie do poznania, co tłumaczy ich projektant.
Nie do poznania, co tłumaczy ich projektant.
Proces tłumaczy projektant gry, Émile Pedneault.
Mniej więcej połowa mojej pracy przy projekcie to walki z bossami. Najpierw dogłębnie zanalizowałem odzew społeczności zebrany przez zespół. Potem stworzyłem zupełnie nowe modele 3D map miejsc, w których odbywają się walki, by testować zmiany.
Gdy udało się dobrze wyczuć mapy, zacząłem myśleć nad sposobami rozprawienia się z bossami dla graczy, którzy unikają broni palnej. Łatwiej powiedzieć niż zrobić, gdy zaczynasz brać pod uwagę możliwości wszelakich konfiguracji wszczepów u graczy. To kluczowe, by przy każdej walce wszyscy mieli odpowiednią dla siebie opcję.
Zbalansowanie jest bardzo ważne. Nie można przeoczyć wszczepu, który uczyniłby walkę banalnie prostą. To bardzo cenne doświadczenie i jestem z nowych walk z bossami dumny. - kończy Pedneault.
Data premiery Deus Ex: Human Revolution Director's Cut figuruje obecnie jako trzeci kwartał tego roku. Nie wiemy jeszcze w jakiej formie nowa zawartość zawita na platformach, na których gra zdążyła się już ukazać.