Jak zmieniły się walki z bossami w Deus Ex: Human Revolution Director's Cut?

Piotr Bajda
2013/08/05 12:21

Nie do poznania, co tłumaczy ich projektant.

Jak zmieniły się walki z bossami w Deus Ex: Human Revolution Director's Cut?

Zbudowanie starć z szefami w Deus Ex: Human Revolution zlecono ekipie z zewnątrz. To rzucało się w oczy, bo nijak nie przystawały do otwartej struktury reszty gry. Jednym z najważniejszych punktów wersji reżyserskiej (która zawita na wszystkich sprzętach, nie tylko na Wii U) jest ich przemodelowanie.

Proces tłumaczy projektant gry, Émile Pedneault.

Mniej więcej połowa mojej pracy przy projekcie to walki z bossami. Najpierw dogłębnie zanalizowałem odzew społeczności zebrany przez zespół. Potem stworzyłem zupełnie nowe modele 3D map miejsc, w których odbywają się walki, by testować zmiany.

GramTV przedstawia:

Gdy udało się dobrze wyczuć mapy, zacząłem myśleć nad sposobami rozprawienia się z bossami dla graczy, którzy unikają broni palnej. Łatwiej powiedzieć niż zrobić, gdy zaczynasz brać pod uwagę możliwości wszelakich konfiguracji wszczepów u graczy. To kluczowe, by przy każdej walce wszyscy mieli odpowiednią dla siebie opcję.

Zbalansowanie jest bardzo ważne. Nie można przeoczyć wszczepu, który uczyniłby walkę banalnie prostą. To bardzo cenne doświadczenie i jestem z nowych walk z bossami dumny. - kończy Pedneault.

Data premiery Deus Ex: Human Revolution Director's Cut figuruje obecnie jako trzeci kwartał tego roku. Nie wiemy jeszcze w jakiej formie nowa zawartość zawita na platformach, na których gra zdążyła się już ukazać.

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
06/08/2013 12:08

Miło to słyszeć, w końcu nie będzie trzeba zaśmiecać ekwipunek rewolwerami i innymi karabinami, aby użyć parę razy w ciągu gry. Nareszcie będzie można zagrać RZECZYWISTYM pacyfistą bez śmiercionośnych broni nie będąc za to karanym. W ogóle mogliby dodać parę informacji o tych bossach, bo przeglądałem wiele maili, a i nic się nie dowiedziałem o nich. A i proszę nie capcomować, zapłaciłem za złotą edycję i chciałbym dostać patcha do najnowszej edycji. Dziękuję.

Usunięty
Usunięty
05/08/2013 14:57

Super, sam przechodziłem grę "po cichu" i nie kupowałem żadnych ulepszeń pancerza ani celności dopóki nie okazało się że każda walka z bossem jest strzelaniną.

Kafar
Gramowicz
05/08/2013 13:14

Jako że platynkę chciałbym kiedyś zrobić praktycznie za jednym przejściem całej gry to inna walka z bossami zdecydowanie to ułatwi bo mogę rozwijać postać w haking itp. a nic w walkę i będzie lepiej ;) chyba że nie będzie za free to niech się pałują :x




Trwa Wczytywanie