Pecetowy Battlefield 4 na najwyższych ustawieniach wygląda tak

Piotr Bajda
2013/08/05 15:00

Ładnie, ale nie nokautująco. Warto jednak zaznaczyć, że nagranie pochodzi z trybu dla wielu graczy, a jego głównym zadaniem nie jest przecież wywoływanie oczopląsów.

Pecetowy Battlefield 4 na najwyższych ustawieniach wygląda tak

Materiał pochodzi z Battlefielda 4 odpalonego w trybie Ultra. Brak wskaźników autor tłumaczy rejestrowaniem rozgrywki jako obserwator. Ok, wprowadzenie mamy za sobą.

To nie podlega dyskusji - Battlefield 4 wygląda ładnie. Czy można było jednak spodziewać się więcej po najnowszej wersji silnika Frostbite, tej z numerkiem 3 na końcu? Pewnie tak. Ale jak wspomniałem, to nagranie z multiplayera. Graficzne wodotryski i fajerwerki to domena kampanii. DICE pewnie każe w niej parę razy otworzyć usta w geście podziwu. Poza tym, do premiery zostało jeszcze trochę czasu (ta w naszym kraju 31 października). Szwedzi spożytkują go na szlify, poprawki oraz polerowanie.

GramTV przedstawia:

Nie sposób nie pochwalić efektów cząsteczkowych. Latające w powietrzu śmieci i wszechobecny syf robią świetne wrażenie.

Precz ze sterylnymi światami.

Komentarze
45
Usunięty
Usunięty
12/08/2013 21:06

> "Cudowne" efekty.. zwłaszcza dwie "idealne płaskie" textury krwi na ziemi i obok na murze(filarze).> jak to jest grafika na ultra.. to w cale nie jest taka piękna. Większe wrażenie graficzne> zrobił na mnie Crysis 3A jakie mają tekstury zrobić dla krwi na ziemii? 3D? :D To płaskie decale, gdyby iść twoim tokiem myślenia to ta gra musiałaby chodzić tylko na komputerach NASA.

Usunięty
Usunięty
06/08/2013 14:11

Ooo... nowe mapy do BF3!A nie sorry, to bf4...Tak serio mówią, kompletnie na mnie nie robi wrażenia. Nie widzę zauważalnej różnicy pomiędzy BF3 na high a tym filmikiem.Mam nadzieję, że pojawi się kilka zmian, jak wskaźnik selektora trybu ognia w hardcore.Bo jego brak sprawia, że w zasadzie nie używam go.

Usunięty
Usunięty
06/08/2013 12:31
Dnia 05.08.2013 o 22:19, kodi24 napisał:

> To jest alpha, więc poczekajmy do premiery. Ta, bo w 3 miesiące wykręcą o wiele lepszą grafikę.

rozumiesz, że pracujesz w dice i wiesz co robią? już przed e3 powiedzieli, że to starszy build jest...

Dnia 05.08.2013 o 22:19, kodi24 napisał:

Po jaką cholerę poszczać w net film pokazowy, który ma stricte dać nam obraz najwyższych ustawień graficznych, o tak gównianej jakości.

Nie wiem czy zauważyłeś, ale to jest film z alphy nagrany przez kogoś kto w to grał, a nie wypuszczony przez EA...

Dnia 05.08.2013 o 22:19, kodi24 napisał:

Naprawde?.. To jest tak czerstwe, ze az nie wierze jak ktos mogl wypuscic tak odpychajacy material w ramach prezentacji wersji pc;

j.w.

Dnia 05.08.2013 o 22:19, kodi24 napisał:

alw w jestescie jacys ułomni to jest wczesna wersja gry i ta wersja co najmniej ma min kolo roku wiec co wy oczekiwaliscie po wczesnej fazie gry??? gra w finalnej wersji bedzie wygladac suoer Wystarczy zobaczyc jak gra wygladała na targach E3 wygladała super graficznie a tu wyglada sporo slabiej to to była poczatkowa faza produkcji ....

to jest właściwie to samo co na e3 bez tekstur... a nie jakiś wydumany roczny build jaki sobie wymyśliłeś.




Trwa Wczytywanie