Autor Bulletstorma: - Zrobiliśmy wszystko co w naszej mocy, by stworzyć świetną grę

Patryk Purczyński
2013/08/07 09:07

Ekipa People Can Fly nie ma sobie nic do zarzucenia w przypadku Bulletstorma. Menedżer generalny polskiego studia przypomina, że gra otrzymała wysokie oceny, ale nie zawsze przekłada się to na sukces finansowy.

Autor Bulletstorma: - Zrobiliśmy wszystko co w naszej mocy, by stworzyć świetną grę

Bulletstorm został ciepło przyjęty przez media (średnia ocen na poziomie 82-84 punktów, w zależności od platformy), ale mimo to nie udało mu się przyciągnąć uwagi zbyt wielu konsumentów. Menedżer generalny People Can Fly Sebastian Wojciechowski nie uważa jednak, by wina za taki stan rzeczy leżała po stronie studia.

- Sądzę, że kiedy dałeś z siebie wszystko, kiedy gra cieszy się estymą wśród krytyków, ale nie przekłada się to na sukces finansowy, czujesz, że być może pewne rzeczy mogłeś zrobić inaczej. Trzeba jednak pamiętać, że to była najpopularniejsza nowa marka tamtego roku! - przypomina Wojciechowski na łamach magazynu Edge.

GramTV przedstawia:

- Problem jest taki sam, jak w przemyśle kinowym - najwięcej pieniędzy zarabiają kontynuacje. My zrobiliśmy wszystko co w naszej mocy, by stworzyć świetną grę, grę, w którą ludzie chcą grać. Nie mieliśmy więc żadnego powodu do wstydu, ani nie chcieliśmy niczego zmieniać. Zrobiliśmy wszystko, co tylko mogliśmy - dodaje.

People Can Fly pracowało nawet nad kontynuacją Bulletstorma, ale projekt został ostatecznie wstrzymany we wczesnej fazie przez Epic Games. Jak tłumaczył ówczesny szef firmy Mike Capps, udało się znaleźć "projekt lepiej pasujący do PCF".

Komentarze
27
Usunięty
Usunięty
07/08/2013 22:04

[Albo nieważne.]

hydzior
Gramowicz
07/08/2013 21:56

> Tak? Zrobiliście wszystko to, z czego wcześniej nabijaliście się (stworzyliście nawet> parodię gry, która paradokslanie pasowała do Bulletstorm). I tyle. To chyba nawet było> bardziej oskryptowane niż CoDy. Jakieś było moje zdziwienie, gdy próbowałem zrobić niezłe> wywijasy a dostałem za to 10 punktów. No ale za grę odpowiadał jeden z największych buców> w branży, więc co się dziwić...Każda gra jest oskryptowana i przewiduje tylko to co zostało w kodzie napisane. Powinieneś to "chyba" wiedzieć ? ;]

Usunięty
Usunięty
07/08/2013 21:34

Wysokie oceny topowych tytułów AAA nie mają często nic wspólnego z rzeczywistością. Dobrze, że nie zrzucili wszystkiego na piractwo ;D




Trwa Wczytywanie