Thief na nowych konsolach to nie tylko ładniejsza grafika

Piotr Bajda
2013/08/07 13:54

Produkujący grę Stephane Roy nie wdaje się szczegóły, ale obiecuje coś więcej niż jedynie dodatkowe polygony. Planujący zabawę na obecnych konsolach nie powinni jednak spuszczać nosa na kwintę - mniej mocy często pomaga twórcom.

Thief na nowych konsolach to nie tylko ładniejsza grafika

Nie chodzi o wciśnięcie większej ilości polygonów, ale żeby przekonać gracza, że jest częścią tego miasta. - mówi o wersjach konsole nowej generacji Roy.

Największe wyzwanie przy produkcji pierwszej od dziewięciu lat przygody Garretta?

Musieliśmy zrozumieć czym jest Thief. Z drugiej strony gracze, dla których to pierwszy raz z serią nie mogą czuć się pokrzywdzeni.

GramTV przedstawia:

Najważniejsza lekcja?

Czasami techniczne ograniczenia działają na korzyść. Dawno temu było albo jasno, albo ciemno. Dziś, jest jak w prawdziwym świecie. Ale to komplikuje nasze zadanie. Musimy stworzyć świat możliwy do odczytania, ale jeśli będzie zbyt czarno-biały, to w niego nie uwierzycie.

Thief ma ukazać się w przyszłym roku na PlayStation 3, PlayStation 4, Xboksie 360, Xboksie One oraz PC. Wbrew doniesieniom zza linii frontu gra jest ponoć w dobrej kondycji.

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
07/08/2013 21:21

... to jeszcze spektakularne headshoty ;D

Usunięty
Usunięty
07/08/2013 20:18
Dnia 07.08.2013 o 19:47, Karanthir666 napisał:

> Poza tym ten Thief to nie jest seria. Nie ta seria. Tak samo jak DmC czy TR. Te rebooty nie wyszły niestety na dobre.

TR samo się przechodzi

Karanthir666
Gramowicz
07/08/2013 19:47
Dnia 07.08.2013 o 18:42, Demagol napisał:

Poza tym ten Thief to nie jest seria. Nie ta seria.

Tak samo jak DmC czy TR. Te rebooty nie wyszły niestety na dobre.




Trwa Wczytywanie