- Nowy silnik nie został stworzony wyłącznie z myślą o konsolach następnej generacji. Obecne platformy czerpią z niego wiele korzyści - mówi Mark Rubin, producent wykonawczy Call of Duty: Ghosts.
- Nowy silnik nie został stworzony wyłącznie z myślą o konsolach następnej generacji. Obecne platformy czerpią z niego wiele korzyści - mówi Mark Rubin, producent wykonawczy Call of Duty: Ghosts.
- Wszystkie wersje powstają w tym samym czasie. Kiedy ktoś sprawdza efekty swojej dotychczasowej pracy, musi się upewnić, że na wszystkich platformach działa to tak samo dobrze, że żadna wersja nie jest poszkodowana kosztem innej. Kolejna sprawa to nowy silnik, którego tworzyliśmy z myślą o wszystkich platformach. On nie jest tylko next-genowy. Obecna generacja czerpie z niego wiele korzyści - zapewnia.
- Dzięki zmianie generacji udało nam się wypracować sporą różnicę zwłaszcza w kwestii artystycznej. Osiągamy jakość kinową, nawet nie pecetową, wyższą od next-genowej. To naprawdę niesamowita jakość kinowa. Wszystkie zasoby tworzymy z myślą o każdej platformie, by najlepiej do niej pasowały. Dzięki temu każdy sprzęt dostaje możliwie najlepsze jakościowo wytwory artystyczne - dodaje Rubin.
Premiera Call of Duty: Ghosts przewidziana jest na 5 listopada. Termin wydania wersji na Xboksa One i PlayStation 4 nie został jeszcze ustalony.