Sprzedaż Mortal Kombat na PC znacznie powyżej oczekiwań twórców

Mateusz Stanisławski
2013/08/11 14:11

Co prawda nie padają żadne konkretne liczby, ale wypowiedź jednego z najważniejszych ludzi w NetherRealm Studios nie pozostawia wątpliwości – wydanie Mortal Kombat Komplete Edition było lukratywnym interesem.

Sprzedaż Mortal Kombat na PC znacznie powyżej oczekiwań twórców

„Znacznie, znacznie powyżej oczekiwań.” – napisał Ed Boon, współtwórca Mortal Kombat, na swoim Twitterze w odpowiedzi na pytanie fana dotyczące wyników sprzedaży wersji na pecety. Czy rezultaty są na tyle satysfakcjonujące, że w przyszłości na blaszakach zobaczymy również Injustice: Gods Among Us? Trzymamy kciuki. Przypominamy, że bijatyka NetherRealm Studios w edycji Komplete trafiła do ofert platform cyfrowej dystrybucji 3 lipca. Niecały miesiąc później w polskich sklepach pojawiła się wersja pudełkowa.

„Powiem tak – miałem nadzieję, że Mortal Kombat, pierwszy pecetowy od prawie dwóch dekad, będzie dla mnie miłą wycieczką w krainę nostalgii. Że będzie powrotem do beztroskiego dzieciństwa, choć na chwilę. I się nie rozczarowałem, był właśnie tym. I będzie jeszcze nie raz, gdy uda mi się namówić kogoś na kilka rundek krwawej jatki.” – możecie przeczytać w recenzji Sławka Serafina.

GramTV przedstawia:

Komentarze
40
Usunięty
Usunięty
13/08/2013 10:55
Dnia 11.08.2013 o 19:15, Muradin_07 napisał:

Pokazując go jeszcze ich atakujesz, atakując - zachęcasz do robienia tego dalej, czyli je karmisz dostatecznie. Osobiście uważam, że PC nie umarło. Nie uważam także, iż konsole są czymś, co PCty zatrzymuje czy też uśmierca jako platformy do grania. Jakby nie patrzeć to producenci gier przez wiele lat cały czas próbują to swoimi działaniami uświadomić... W sensie, że PC to platforma, na której rozrasta się piractwo i inne tego typu sprawy, gdzie nie jeden grający na konsoli ma konsolę przerobioną pod pirackie wersje.

W sumie masz rację szkoda czasu na kłótnie z tą bardziej haterską stroną konsolowych czy PC''towych graczy :).

MisticGohan_MODED
Gramowicz
12/08/2013 18:52
Dnia 12.08.2013 o 17:44, NemoTheEight napisał:

W Injustice faktycznie jest trochę minusów jak się patrzy na gameplay''e. Już pomijajac tłuczenie dodatkowych postaci, dodatkowe skiny za opłatą, czy Scorpiona, który w DC się znalazł nie wiadomo skąd. Ale niektórzy bohaterowie maja ciut okrojony potencjał. Zatanna (ostatnia dodatkowa postać) głównie ciepie kartami. No sorry, ale to najpotężniejszy czarodziej uniwersum podobno, a Gambita z niej zrobili (choć on potrafi naładować cokolwiek, ale też go tak kroją w grach o Marvelu).

Chyba Dr. Fate był najsilniejszym czarodziejem z tego co kojarzę.Jeśli chodzi o grę to pewnie tych dodatkowych postaci będzie jeszcze więcej ;/

Usunięty
Usunięty
12/08/2013 17:50

To jest bijatyka, fpsy muszą być stałe. Tak został zaprojektowany Mortal, nie może być tak, że jedna osoba na multi gra z 40fps, a druga z 60.Ale że ludzie grają na tosterach, to potem ta osoba która w singlu ma 60 jest sprowadzana do slow motion jeśli trafi na kogoś grającego na kiepskim sprzęcie.




Trwa Wczytywanie