Ze strony Activision należy oczywiście spodziewać się prezentacji Call of Duty: Ghosts, ale nie zabraknie również nowej marki w postaci Destiny. Natomiast na stoisku Kalypso Media co nieco interesującego znajdą fani strategii i RPG-ów.
Ze strony Activision należy oczywiście spodziewać się prezentacji Call of Duty: Ghosts, ale nie zabraknie również nowej marki w postaci Destiny. Natomiast na stoisku Kalypso Media co nieco interesującego znajdą fani strategii i RPG-ów.
„Na horyzoncie są nowe konsole, toteż na pewno jest to ekscytujący czas dla graczy. Nie ma lepszego miejsca niż gamescom, by pokazać naszą niesamowitą ofertę, tym bardziej że tam każdy może przetestować dane produkcje. Myślimy, że Call of Duty: Ghosts, Destiny i Skylanders SWAP Force znajdą się wśród gier, o których najczęściej będzie się mówić podczas tego wydarzenia” – powiedział Eric Hirshberg, szef wydawnictwa Activision.
gamescom 2013 wystartuje 21 sierpnia i potrwa do 25 sierpnia. Ostatnio dowiedzieliśmy się, jakie gry na te targi wezmą ze sobą firmy Konami, Paradox Interactive, Ubisoft, BitComposer Games, 2K Games, SEGA oraz polskie CI Games. Poniżej prezentujemy przygotowany z myślą właśnie o niemieckiej imprezie trailer strategii ekonomicznej Rise of Venice.