Otrzymanie zielonego światła na Steamie pozwoliło twórcom Nekro sprecyzować kilka kwestii wydawniczych. Niestety, jednocześnie okazuje się, że część wcześniej zapowiadanych funkcji nie znajdzie się w finalnej wersji gry.
Otrzymanie zielonego światła na Steamie pozwoliło twórcom Nekro sprecyzować kilka kwestii wydawniczych. Niestety, jednocześnie okazuje się, że część wcześniej zapowiadanych funkcji nie znajdzie się w finalnej wersji gry.
Mamy jednak i złe wieści: deweloper właśnie potwierdził, że gra jednak nie zaoferuje losowo generowanego świata. Mało tego, w finalnej wersji nie zobaczymy również zaawansowanych opcji tworzenia przedmiotów. Autorzy przyznali, że implementacja tego typu rozwiązań jest zbyt dużym wyzwaniem dla siedmioosobowego zespołu, stwierdzając przy tym, że „w przypadku losowo generowanego środowiska twórca nie do końca ma kontrolę nad tym, jaki kształt ostatecznie przyjmą wszystkie elementy produkcji”.
Poniżej prezentuje nowe dev diary oraz wcześniej opublikowane screeny i gameplay z wersji alpha Nekro.