Enemy Front - CI Games wierzy, że gracze są gotowi na powrót drugowojennych FPS-ów

Mateusz Stanisławski
2013/08/20 10:55

Nowy dyrektor kreatywny Enemy Front uważa, że odbiorcy są coraz bardziej przesyceni shooterami traktującymi o współczesnych konfliktach. Potwierdza przy tym, że grze jest teraz bliżej do sanboksów niż typowych tunelowych strzelanek.

Enemy Front - CI Games wierzy, że gracze są gotowi na powrót drugowojennych FPS-ów

– Myślę, że jest wielu graczy, którzy wychowali się na konsolach PlayStation 3 i Xbox 360 i którzy myślą, że Call of Duty zawsze koncentrowało się na współczesnych konfliktach. Pewnie nie mieli okazji zagrać w odsłony osadzone w czasach II wojny światowej. Uważam, że wśród odbiorców, szczególnie tych młodszych, jest wielu gotowych na to, by powrócić do przeszłości i zanurzyć się w tych klimatach. No i są gracze tacy jak ja, nieco powyżej trzydziestego roku życia – mogli zapoznać się z tymi drugowojennymi częściami, ale teraz już wypalili się na tych FPS-ach osadzonych we współczesności. – powiedział Raphael van Lierop.

Swego czasu do sieci trafiły informacje, że Enemy Front doczekał się wielu zmian w podstawowych mechanizmach rozgrywki. Nowy dyrektor kreatywny tytułu potwierdza gruntowane przemodelowanie stylu zabawy.

GramTV przedstawia:

– Kiedy zapoznałem się z tym projektem, chciałem, by ekipa skoncentrowała się na unowocześnieniu rozgrywki. Najkorzystniej było usunąć najbardziej liniowe składowe i wdrożyć elementy charakterystyczne dla sandboksów. Poziomy są więc teraz bardziej otwarte; gracze mogą robić użytek z dostępnych po stronie ruchu oporu narzędzi walki oraz w większym stopniu decydować, w jaki sposób przebiegają potyczki – dodał.

Premiera Enemy Front odbędzie się najwcześniej w przyszłym roku. Jak zaznaczył van Lierop, nie należy spodziewać się wersji gry na konsole następnej generacji. Przypominamy, że tej i innym produkcjom polskiego studia CI Games będziecie mogli się przyjrzeć podczas gamescomu 2013.

Komentarze
24
Usunięty
Usunięty
28/08/2013 18:30

Brakowało mi Takich gierek. Druga wojna światowa w gram ma zajebisty smaczek. Jak będzie na Poziomie wolfa do Biorę od ręki.:)

MBi
Gramowicz
26/08/2013 01:03

No ja po długim czasie ponownie gram w CoD 2, jakoś gry wojenne (nie współcześnie umiejscowione) mają swój klimat.

Usunięty
Usunięty
25/08/2013 22:06

Ta, twórcy nie widzą, że przesycając rynek podobnymi tytułami szkodzą sami sobie. Czy nie mogą zrozumieć, że ich kolejna gra nie może być np. przemalowanym LoL-em? Taki tytuł musi wnieść coś nowego do gatunku MOBA, żeby gracze po niego sięgnęli. Tak samo jest z MMO czy shooterami.Tak na dobrą sprawę te wszystkie mody zaczęły się właśnie od drugowojennych strzelanin. Kiedyś o II WŚ mieliśmy strategie turowe, symulatory lotu czy gry takie jak Hidden & Dangerous lub Commandos, później po sukcesie MoH, CoD i BF1942 zaczęto trzaskać FPS-y bez wyobraźni na potęgę.




Trwa Wczytywanie