Plotki potwierdziły się – Microsoft oficjalnie zapowiedział Fable Legends. Gra będzie bazować na silniku Unreal Engine 4 i położy duży nacisk na rozgrywkę wieloosobową.
Plotki potwierdziły się – Microsoft oficjalnie zapowiedział Fable Legends. Gra będzie bazować na silniku Unreal Engine 4 i położy duży nacisk na rozgrywkę wieloosobową.
Naturalnie nie zabraknie trybu dla pojedynczego gracza, ale rdzeniem tytułu ma być właśnie moduł sieciowy. Co ciekawe, akcja gry będzie rozgrywać się aż cztery stulecia przed wydarzeniami znanymi z „jedynki”.
Jak się rzekło, tytuł będzie oparty na silniku Unreal Engine 4. Poinformowano także, że gra zrobi użytek ze SmartGlass – dzięki tej funkcji uzyskamy jeszcze więcej informacji na temat postępów w rozgrywce, bohaterów, misji i innych treści.
Data premiery Fable Legends nie jest jeszcze znana. Mamy za to pierwsze screeny i trailer oraz potwierdzenie, że gra będzie kompatybilna z Kinectem.