Diablo III: Reaper of Souls na oficjalnych screenach i artworkach

Mateusz Stanisławski
2013/08/21 17:44

Były debiutanckie materiały filmowe, czas na pierwsze screeny. Właśnie odpalono oficjalną stronę internetową Reaper of Souls, pełną graficznych łakoci.

Diablo III: Reaper of Souls na oficjalnych screenach i artworkach

Maltael, upadły Archanioł Mądrości, który zniknął po wydarzeniach przedstawionych pod koniec Diablo II: Lord of Destruction, powraca w dodatku Reaper of Souls jako Anioł Śmierci i przejmuje we władanie Czarny Kamień Dusz, zawierający esencję Najwyższego Zła. Zadaniem graczy jest wytropić i powstrzymać Maltaela, zanim bezpowrotnie pogrąży świat w chaosie.

Stawcie czoła złu na losowo generowanych trójwymiarowych mapach, wykonując nowe zadania w akcie V. Dowiedźcie swoich umiejętności w nowych trybach gry, jak wyprawa po łupy czy próby nefalemów, które opracowano, by zapewnić graczom na najwyższych poziomach doświadczenia porywające i satysfakcjonujące wyzwania.

Opowieść w nowym akcie V w Diablo III: Reaper of Souls poprowadzi do legendarnego miasta Zachodniej Marchii i w mroczne korytarze Fortecy Pandemonium. Dodatek wprowadzi też postać nieskalanego krzyżowca i zwiększy limit poziomów do 70. Gracze kontynuujący przygodę istniejącymi postaciami barbarzyńcy, szamana, łowcy demonów, czarownika i mnicha będą mogli korzystać z potężnych nowych zaklęć i umiejętności, awansując swą postać na kolejne poziomy.

GramTV przedstawia:

Dodatek eksponuje również najważniejsze cechy serii Diablo – większy nacisk położono na losowo generowany świat gry; wprowadzono niesamowite nowe zadania, przerażające nowe potwory i znaczne zmiany w systemie zdobywania łupów. Gracze w jeszcze większym stopniu będą mogli modyfikować swoje postacie dzięki nowym i usprawnionym, wielopoziomowym przedmiotom legendarnym, nowym opcjom rzemieślniczym dla kowala i złotnika i wielu innym elementom.

System poziomów mistrzowskich z Diablo III również zostanie znacznie rozbudowany w dodatku o jeszcze więcej opcji rozwoju postaci oraz wydłuży żywotność gry po ukończeniu wątku fabularnego.” – czytamy w oficjalnym polskim opisie rozszerzenia.

Premiera Diablo III: Reaper of Souls odbędzie się w 2014 roku. Poniżej znajdziecie obiecane screeny i arty.

Komentarze
16
Usunięty
Usunięty
22/08/2013 09:50

1 dodatek Krzyżowiec :P2 dodatek Nekromanta :) chociaż to postać zła dlaczego miała by walczyć ze swoimi3 dodatek Druid ?4 dodatek będą elfy,krasnoludy do wyboru :),Do 100 levelu brakuje 4 już właściwie 3 dodatków :P Chyba że będzie tak jak w wowie co 5 lvli :P niektórePostacie i tak mnie nie interesują gram Barbem więc będę grać nim dalej, ponieważ troche mało czasu mam , wolał bym aby Blizz postawił na fabułę w większym stopniu i rozbudowane lokacje i jakieś mega questy, bo 3 i 4 akt był niestety marny w podstawce :Pdodatek ala Lord of Destruction do D2 był by całkiem spoko

Usunięty
Usunięty
22/08/2013 09:06

jaram sie i czekam na tak postac czekalem, chco mi sie kazzda z podstawki podoba i kazda ukonczylem inferno, kolejne setki godzin gry sie zblizaja:)dla mnie to mogli by caly czas dodatki robic do D3 i nowe postacie:P

Arcling
Gramowicz
21/08/2013 20:36

Klimatycznie prezentuje to się bardzo dobrze. Ogólnie stylistykę tego dodatku można zaliczyć na plus, sądząc po screenach. Trochę tylko to wszystko niektórym może się kojarzyć z LK, ale ja tam nie mam nic przeciwko, bo takie klimaty zwyczajnie pasują.

Dnia 21.08.2013 o 19:56, Berkel napisał:

Na co komu nekro? Przecież już na początku w wywiadach Blizz mówił, że Nekromanta w porównaniu do takiego Barbarzyńcy stał się ofiarą własnego sukcesu i nie bardzo wiedzieli jak go usprawnić w porównaniu do tego drugiego. Dlatego zrobili Witch Doctora

W sumie dałoby się nekromantę odpowiednio zróżnicować. WD ma bardzo mało minionów, które przywołuje na stałe. Większość jest tymczasowo. Dla odróżnienia, taki nekromanta mógłby mieć np. nieodłączną grupę 3-4 szkieletów lub zombie, które towarzyszyłyby mu w każdym buildzie, stanowiąc nieodłączną część stylu prowadzenia walki.




Trwa Wczytywanie