Według Sony wydawanie gier na iOS to loteria

Paweł Pochowski
2013/08/22 19:20
7
0

Podczas swojej gamescomowej konferencji Sony zapowiedziało wiele tytułów na przenośną konsolę PlayStation Vita - firma wierzy, że ich sprzęt pozwala twórcom na zarobienie więcej pieniędzy niż inne przenośne urządzenia.

Według Sony wydawanie gier na iOS to loteria

- Przeciętny deweloper zarabia śednio więcej pieniędzy na PS Vita niż na innych urządzeniach mobilnych - powiedział Shahid Ahmad pracujący na stanowisku senior business development manager w SCEE. Żeby nie było, że są to jedynie czcze gadki i przechwałki Sony informacje te zostały potwierdzone przez dwójkę niezależnych twórców - Mike'a Bithella oraz Briana Provinciano.

Skąd ten efekt? Według Sony dlatego, że choć Vita nie ma największej bazy klientów, to jednak posiadają ją osoby zorientowane na nabywanie gier. Na innych platformach przygotowane przez twórców gry muszą rywalizować z różnymi innymi aplikacjami, a olbrzymia część posiadaczy innych urządzeń nie jest w ogóle grami zainteresowana. - Jeżeli chcesz zagrać na loterii, to możesz wydać grę na iOS. Jest to czymś dokładnie w tym stylu - twierdzi Ahmad i w świetle przedstawionych argumentów trudno nie przyznać mu racji. Według niego potrzeba wiele szczęścia, by gra stała się na takiej platformie popularna i niestety nie wszystkim twórcom ono dopisuje. - Natomiast na Vita kiedy co tydzień dodajemy nową zawartość, ludzie bardzo wiele na ten temat dyskutują i rozchodzi się to niczym błyskawica - tłumaczy Ahmad.

GramTV przedstawia:

Jedno jest pewne - swoją tegoroczną konferencją na GamesCom 2013 Sony zaprezentowało, że Vita jest w dobrej kondycji i wiele twórców chce na nią wydawać. A to przecież najważniejsze.

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
23/08/2013 08:53
Dnia 23.08.2013 o 03:42, Giret napisał:

Super, gdzie te fakty jak na razie to tylko takie gadanie trzy po trzy. Bez liczb i wiarygodnego źródła jest to warte co śnieg z zeszłego roku.

Żeby nie było, że są to jedynie czcze gadki i przechwałki Sony informacje te zostały potwierdzone przez dwójkę niezależnych twórców - Mike''a Bithella oraz Briana Provinciano.Masz potwierdzenie przez ludzi, którzy tworzyli grę na iOS. I nie wiem, skąd ta krytyka Sony. To, co powiedzieli jest oczywiste. Wybić się na iOS jest bardzo ciężko.

Usunięty
Usunięty
23/08/2013 03:42

> @bambus Tylko, że ich krytyka opiera się na faktach i ma ręce, i nogi. Na iOS łatwo wydać> grę, ale też łatwo być zalanym przez inne.Super, gdzie te fakty jak na razie to tylko takie gadanie trzy po trzy. Bez liczbi wiarygodnego źródła jest to warte co śnieg z zeszłego roku.

Usunięty
Usunięty
22/08/2013 23:37

@bambus Tylko, że ich krytyka opiera się na faktach i ma ręce, i nogi. Na iOS łatwo wydać grę, ale też łatwo być zalanym przez inne.




Trwa Wczytywanie