W Beyond: Two Souls akcja toczyć się będzie dalej nawet w przypadku śmierci głównej bohaterki. David Cage uważa, że status "game over" jest dobry dla gier akcji, a nie tych, w których kluczową rolę odgrywa fabuła.
W Beyond: Two Souls akcja toczyć się będzie dalej nawet w przypadku śmierci głównej bohaterki. David Cage uważa, że status "game over" jest dobry dla gier akcji, a nie tych, w których kluczową rolę odgrywa fabuła.
- W grach akcji potrafię zrozumieć takie podejście. Tam wszystko sprowadza się do umiejętności. W produkcjach, gdzie kluczową rolę odgrywa fabuła, nie ma to natomiast najmniejszego sensu - stwierdza Cage. Właśnie dlatego w Beyond: Two Souls, w sytuacji gdy główna bohaterka zginie, grę będzie można kontynuować - twórcy przewidzieli bowiem kilka scenariuszy.
- To gra o śmierci, więc zjawisko to musi pewną rolę odegrać. W zasadzie to jest to jedno z większych odkryć - jedną z wielkich zagadek w grze jest poznanie tego, co kryje się po drugiej stronie. Z pewnością nie jest to czarny ekran - dodaje.