Konstruowanie wszystkich pułapek czy przeprowadzanie badań będzie odbywało się w czasie rzeczywistym. Jeżeli zdecydujemy się wydać trochę pieniędzy, przyspieszymy wykonywanie tego typu czynności. – Nie ma opcji pay-to-win w tej grze. Jeśli będziesz chciał otrzymać pewną zawartość szybciej, to po prostu ją kupisz, ale te rzeczy będziesz mógł również zdobyć poprzez rozgrywkę – powiedział Skalski.
– Jeśli Twój telefon akurat zerwie połączenie z siecią lub w ogóle nie posiada funkcji internetowych, nie będziesz w stanie grać. Co w sytuacji, w której stracisz dostęp do sieci podczas budowania lochów? Wszystko się zapisze. Jeśli w takim momencie będziesz miał w ponad 50 proc. zaliczoną potyczkę, to gra uzna, że zwyciężyłeś, a jeśli poniżej 50 proc., niestety wyzwanie zakończy się porażką – dodał.
Premiera Dungeon Keeper, za które odpowiada EA Mythic, odbędzie się tej zimy. Twórcy obiecują, że po debiucie nie zabraknie nowych pułapek czy wrogów do pobrania. Dodajmy, że gra będzie wspierała rozgrywkę cross-platformową.