Wieści z CI Games: Lords of the Fallen trylogią, obsuwa konsolowego Alien Rage, rozczarowujący Sniper 2

Mateusz Stanisławski
2013/08/30 22:07

Mało? Biuletyn Poranny BZ WBK zdradza również kilka interesujących informacji na temat drugowojennej strzelanki Enemy Front, która „ma się sprzedawać lepiej niż Sniper: Ghost Warrior 2.

Wieści z CI Games: Lords of the Fallen trylogią, obsuwa konsolowego Alien Rage, rozczarowujący Sniper 2

Rzeczony dokument znajdziecie pod tym adresem. Zacznijmy od już wydanej produkcji, czyli Sniper: Ghost Warrior 2. Wieści niestety nie należą do optymistycznych – CI Games przygotowało 1,3 miliona egzemplarzy, z czego 700-800 tysięcy trafiło do graczy, co raczej nie jest rozpatrywane w kategoriach sukcesu. Jak czytamy, producent miał problemy z efektywnym wykorzystaniem silnika CryEngine, wspomniano również o „słabym zarządzaniu teamem deweloperskim”.

Alien Rage to pozycja, która najszybciej wzbogaci portfolio firmy, ale i tak nie obędzie się bez obsuwy. Okazuje się bowiem, że wersje na konsole PlayStation 3 i Xbox 360 zadebiutują dopiero w październiku, a nie pod koniec września, na równi z pecetową edycją. Potwierdzono przy okazji, że kampania single player wystarczy na 5-8 godzin zabawy.

GramTV przedstawia:

Jeśli chodzi o Enemy Front, sprecyzowano, że produkcja zadebiutuje przed końcem czerwca przyszłego roku, najprawdopodobniej w kwietniu. Budżet gry, której cena ma wynieść 49,99 euro, wyniesie ostatecznie ponad 20 milionów zł. CI Games właśnie negocjuje umowy dystrybucyjne dla „kluczowych” terytoriów. Enemy Front jest tworzony na tej samej wersji silnika CryEngine co Sniper: Ghost Warrior 2, aby zapobiec technicznym problemom i opóźnieniom.” – czytamy.

Co nieco dowiedzieliśmy się również na temat RPG-a Lords of the Fallen. Przede wszystkim nieznacznie zawężono okienko wydawnicze, podając, że do premiery dojdzie w drugim półroczu 2014 roku (najprawdopodobniej we wrześniu). Zdradzono również, że marka doczeka się trzech części, ba – prace nad kontynuacją „jedynki” mają wystartować jeszcze przed jej premierą.

Komentarze
19
Usunięty
Usunięty
27/10/2013 20:47

Najważniejsze jest to że widzą swoje błędy, a to znaczy że w przyszłości powinni ich uniknąć. No ale pożyjemy zobaczymy co z tego wyjdzie, trzymam kciuki że LofT będzie dobrą grą :)

Usunięty
Usunięty
20/10/2013 13:11

To fakt. to nie jest dobry argument że coś jest zepsute. S1 był dobry następnie S2 mógł być lepszy ale firma się przyznała do tego że im nie wyszedł - wiadomości z stockwatch-a następnie AR to dobry tytuł daje wiele fanu - w artykule na stocku - pisze że 120 osób pracuje nad EF a przy LotF 50 osób + jeszcze kogoś zatrudnili. Ciężko teraz oceniać czy to będą wypały czy nie skoro jest tak mało materiału udostępnionego. Na dzień dzisiejszy z tego co widać wygląda to bardzo przyzwoicie.

Dared00
Gramowicz
19/10/2013 17:00
Dnia 19.10.2013 o 16:54, Runkle napisał:

Natomiast odnośnie tego co pisze kółko adoracyjne twierdzące że CI nie umie robić gier... ciekawe czy pasjansa byście umieli napisać ? :)

Najgłupszy argument świata powraca. To, że nie umiem zrobić niczego lepszego nie znaczy, że nie wolno mi krytykować. Jeżeli nie jestem kucharzem, to nie wolno mi powiedzieć, że danie jest niesmaczne?Gaah, niechże się już skończy ten desant kont reklamowych od City.




Trwa Wczytywanie