Ostatecznie jednak zwyciężyła chęć przygotowania „jednej z najlepszych gier tej generacji”. Dave Cox z Konami dodatkowo potwierdził, że Castlevania: Lords of Shadow 2 będzie hulać w 30 klatkach na sekundę.
Ostatecznie jednak zwyciężyła chęć przygotowania „jednej z najlepszych gier tej generacji”. Dave Cox z Konami dodatkowo potwierdził, że Castlevania: Lords of Shadow 2 będzie hulać w 30 klatkach na sekundę.
– W przypadku „jedynki” byliśmy krytykowani za brak możliwości zmiany standardowej kamery i teraz chcieliśmy to zmienić. Gdy PlayStation 4 i Xbox One zostały już zapowiedziane, myśleliśmy o nich jako docelowych platformach sprzętowych, ale później uznaliśmy, że nie możemy znów rozpocząć wszystkiego od początku. Było za późno, byliśmy już za daleko w procesie produkcji. Chcemy, by Castlevania: Lords of Shadow 2 była jednym z najlepszych ostatnich tytułów na tę generację. Chcemy zakończy tę podserię z hukiem.
Jednym z problemów pierwszej części były spadki animacji, również podczas walk. Płynność działania to absolutnie kluczowy element. Próbując osiągnąć 60 klatek na sekundę, musielibyśmy zmniejszyć liczbę detali otoczenia, a tego na pewno nie chcemy. Postawiliśmy więc na stałe 30 klatek sekundę. Nie ma mowy, by podczas rozgrywki liczba ta w jakimś momencie zmniejszyła się – dodał.
W poprzednim tygodniu Konami sprecyzowało termin wydania gry – 28 lutego 2014 roku. Przypominamy, że produkcja studia Mercury Stream Entertainment zagości nie tylko na konsolach PlayStation 3 i Xbox 360, ale również komputerach osobistych.