|AKTUALIZACJA| Informujemy również o czwartej grywalnej rasie oraz implementacji znanego z „jedynki” widoku taktycznego.
|AKTUALIZACJA| Informujemy również o czwartej grywalnej rasie oraz implementacji znanego z „jedynki” widoku taktycznego.
– Jeśli chodzi o ludzi i przedstawicieli rasy Qunari, na pewno będą różnice w rozgrywce. (...) W zależności od tego, czy jesteś człowiekiem, elfem czy właśnie Quanri, w różnych lokacjach czekają na Ciebie różne doświadczenia. Szeroki wachlarz dostępnych ras otwiera duże możliwości przy przechodzeniu kampanii – dodał.
Deweloperzy potwierdzili również, że w „trójce” zagości znany z pierwszej części serii tryb taktyczny z opcją zatrzymywania upływu czasu. Zasięg widoku będzie na każdym sprzęcie taki sam, ale – jak zdradza Lee – to „pecety są wiodącą platformą, gdyż wszystko, co powstaje, powstaje właśnie na nich”.
– Mamy te oszałamiające, potężne komputery, które są po prostu niesamowite. W pierwszej kolejności wszystko przygotowujemy na nich, a potem staramy się przenieść to na pozostałe platformy, upewniając się, że nie zostaną one w tyle – dodał, zaznaczając, że w sferze samej rozgrywki nie powinny wystąpić różnice pomiędzy PlayStation 3 a Xboksem 360 oraz PlayStation 4 a Xboksem One.
– To największa gra, jaką kiedykolwiek zrobiliśmy – powiedział Mark Darrah, producent wykonawczy tytułu, podczas PAX Prime. Dragon Age: Inquisition, którego premiera jest zaplanowana na jesień przyszłego roku, pojawi się na pięciu platformach sprzętowych – komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 i Xbox One. Poniżej znajdziecie materiały wideo i screeny, z którymi osoby czekające na nową odsłonę serii studia BioWare po prostu muszą się zapoznać.
Aktualizacja: dodano jeszcze jeden zapis z prezentacji, na którym widać rozgrywkę w trybie taktycznym.