Oprócz długości rozgrywki Hiroaki Yura ujawnił także nowe informacje o systemie walki.
Oprócz długości rozgrywki Hiroaki Yura ujawnił także nowe informacje o systemie walki.
- Aby się poruszać wystarczy wskazać miejsce i nacisnąć przycisk na myszce, to proste. Także komendy ataku będą podobne do tradycyjnego RTSa - dodał Yura, wyjaśniając także, że poszczególne składy będą mogły zachowywać się w określony przez nas sposób - agresywnie, defensywnie lub po cichu.
Inna część rozmowy, którą VG247 w całości dopiero opublikuje, zahaczyła o tematykę misji. - W części misji będzie trzeba dostać się z miejsca A do B bez zginięcia, bronić miejsca X przez dany okres czasu, pomóc danej osobie zanim upłynie wyznaczony limit czasowy czy zabić określonego bohatera. Nie stworzyliśmy jeszcze wszystkich wariacji, ale cześć odmian misji jest już gotowa - tłumaczy dyrektor studia Creative Intelligence Arts. Więcej na temat mechaniki rozgrywki z całą pewnością dowiemy się, gdy już zaprezentowany zostanie cały wywiad z Hiroaki Yura.
Project Phoenix to jRPG, na którego aktualnie zbierane są pieniądze za pomocą Kickstartera. Pomimo tego, że do końca zbiórki pozostało jeszcze osiem dni twórcy otrzymali już odpowiednią kwotę, by projekt stał się rzeczywistością - prosili o 100 tysięcy dolarów, natomiast na ten moment mają ich aż 600 tysięcy. Więcej o głównych założeniach gry przedstawił Wam Robert w tym newsie. Co ciekawe, w grze ważną rolę odegra teren, o czym twórcy tłumaczyli w specjalnym, dedykowanym temu aspektowi gry filmie. Gra ma ukazać się na PC, Vita, iOS, Android, PS4 w roku 2015.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!