Project Phoenix zapewni 50-60 godzin zabawy

Paweł Pochowski
2013/09/02 14:55
0
0

Oprócz długości rozgrywki Hiroaki Yura ujawnił także nowe informacje o systemie walki.

Project Phoenix zapewni 50-60 godzin zabawy

- Celujemy w 50-60 godzin zabawy. Planujemy zrobić pięć aktów oraz prawdziwie epicki świat, z mnóstwem kolorów oraz wariacji - ujawnił podczas rozmowy z serwisem VG247 Hiroaki Yura, dyrektor studia Creative Intelligence Arts. Ponado twórca opowiedział o systemie walki, który znajdzie się w grze, opisując go jako podobny do tego ze StarCrafta, lecz z kilkoma ważnymi zmianami. - Musisz dostosowywać swoje postacie oraz podnosić ich poziom jak w każdym innym JRPG. Skupiliśmy się na walce opartej o grupę postaci, a nie na zarządzeniu jedną z nich, choć technicznie będzie możliwe, by jedna z postaci zarządzała inną. Postacie będą levelowały oraz otrzymywały przedmioty jeśli przetrwają bitwę. Nie opowiem o wszystkich różnicach, gdyż mogłoby zająć to po prostu wieki - powiedział Hiroaki, choć zdecydował się na wyjaśnienie jeszcze kilku kwestii na temat sterowania.

- Aby się poruszać wystarczy wskazać miejsce i nacisnąć przycisk na myszce, to proste. Także komendy ataku będą podobne do tradycyjnego RTSa - dodał Yura, wyjaśniając także, że poszczególne składy będą mogły zachowywać się w określony przez nas sposób - agresywnie, defensywnie lub po cichu.

GramTV przedstawia:

Inna część rozmowy, którą VG247 w całości dopiero opublikuje, zahaczyła o tematykę misji. - W części misji będzie trzeba dostać się z miejsca A do B bez zginięcia, bronić miejsca X przez dany okres czasu, pomóc danej osobie zanim upłynie wyznaczony limit czasowy czy zabić określonego bohatera. Nie stworzyliśmy jeszcze wszystkich wariacji, ale cześć odmian misji jest już gotowa - tłumaczy dyrektor studia Creative Intelligence Arts. Więcej na temat mechaniki rozgrywki z całą pewnością dowiemy się, gdy już zaprezentowany zostanie cały wywiad z Hiroaki Yura.

Project Phoenix to jRPG, na którego aktualnie zbierane są pieniądze za pomocą Kickstartera. Pomimo tego, że do końca zbiórki pozostało jeszcze osiem dni twórcy otrzymali już odpowiednią kwotę, by projekt stał się rzeczywistością - prosili o 100 tysięcy dolarów, natomiast na ten moment mają ich aż 600 tysięcy. Więcej o głównych założeniach gry przedstawił Wam Robert w tym newsie. Co ciekawe, w grze ważną rolę odegra teren, o czym twórcy tłumaczyli w specjalnym, dedykowanym temu aspektowi gry filmie. Gra ma ukazać się na PC, Vita, iOS, Android, PS4 w roku 2015.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!