XCOM: Enemy Within jest za duży, by mógł zostać wydany na konsolach jako DLC

Mateusz Stanisławski
2013/09/02 22:19

XCOM: Enemy Within na pecetach wyląduje jako niesamodzielny dodatek do Enemy Unknown, konsolowcy natomiast z miejsca dostaną edycję Commander, która będzie zawierać również „podstawkę” i dwa wcześniej wydane DLC. Dlaczego?

XCOM: Enemy Within jest za duży, by mógł zostać wydany na konsolach jako DLC

– Jeśli chodzi o rozszerzanie zawartości gry na pecetach, sprawa jest dość prosta. Ale gdy mowa o konsolach, Enemy Within jest po prostu za duże. Na każdej platformie sprzętowej chcieliśmy zaoferować identyczną zawartość, więc na PlayStation 3 i Xboksach 360 musieliśmy przygotować samodzielny dodatek na płycie. W przypadku konsoli nie ma mowy o wyposażaniu gry w takie treści za pomocą łatki – powiedział Garth DeAngelis z Firaxis Games podczas tegorocznego PAX Prime.

– Wszystkie zmiany, jakie wprowadzi dodatek, są ściśle związane z Enemy Unknown – chcemy wydać edycję Commander jako coś ostatecznego, czyli chociażby ze wszystkimi wcześniejszymi DLC na jednej płycie. To była decyzja na zasadzie: albo przygotujemy właśnie taki zbiorczy zestaw, albo w ogóle odpuszczamy temat – dodał.

GramTV przedstawia:

XCOM: Enemy Within został oficjalnie zapowiedziany podczas gamescomu 2013. Europejska premiera rozszerzenia została ustalona na 15 listopada. Widzieliście już trailer „War Machines”?

Komentarze
11
Usunięty
Usunięty
03/09/2013 16:43
Dnia 03.09.2013 o 13:34, Qzzz napisał:

Mnie ten uklad nie odpowiada z jednego powodu: Ta sama kampania za która place 2gi raz.

I tak i nie. Tak bo to jest po prostu dodatek do singla który rozwija to samą kampanię. Natomiast dla argumentu "nie" bo to nie jest jakieś tam małe DLC pokroju 3-4 mapki. Mamy tutaj do czynienia z pełnoprawnym rozszerzeniem w którym dostaniemy - nowe klasy żołnierzy ze sprzętem i rozwojem dla nich oraz sprzęt dla starych klas(granaty i kamizelki z bonusami), ulepszenia w foundry(1 polega na tym że wszyscy żołnierze dostają dodatkowy slot na sprzęt - czyli 3 sloty w przypadku supporta 1 domyślny+1 z perka+1 z ulepszenia), 2 nowe rodzaje ufoków z czego Seeker stosuje cloak co utrudnia sprawę, 47 nowych map dla singla, 8 map dla multi, nowe tryby second wave, nowy surowiec meld oraz sposób zdobywania go, stare mapy przerobione pod kątem nowości tego dodatku.

Dnia 03.09.2013 o 13:34, Qzzz napisał:

Swoja droga tylko juz czekam na xenonauts (remake pierwszego ufo )

Z xenonauts taki remake jak Ufo aftershock i z beta gameplayów widzę że twórcy popełniają ten sam błąd za dużo micro, oraz spłycenie wartwy taktycznej na rzecz warstwy globalnej.

Usunięty
Usunięty
03/09/2013 13:34

> Jak będzie tak samo jak z Fall of Samurai, to czemu nie?Tak samo czyli jak ?Mnie ten uklad nie odpowiada z jednego powodu: Ta sama kampania za która place 2gi raz. Swoja droga tylko juz czekam na xenonauts (remake pierwszego ufo )

BlazejGB
Gramowicz
03/09/2013 12:14

> > PCtowcy tez beda placic dwa razy, dodatek bowiem ma byc wkosmicznej cenie jak na> dodatek.Jak będzie tak samo jak z Fall of Samurai, to czemu nie?




Trwa Wczytywanie