Activision przekonuje: na rynku jest miejsce i na GTA, i na Call of Duty

Patryk Purczyński
2013/09/06 10:31

O ile w latach ubiegłych faworyt do zdobycia tytułu najlepiej sprzedającej się gry był oczywisty, tak tym razem serii Call of Duty wyrasta solidny konkurent. Eric Hirshberg wierzy, że na oba tytuły znajdzie się miejsce.

Activision przekonuje: na rynku jest miejsce i na GTA, i na Call of Duty

- Oczywiście GTA to marka osiągająca wielkie sukcesy. Pytania o naszych konkurentów otrzymuję jednak każdego roku - tak o rywalizacji gangsterskiej produkcji Rockstara z Call of Duty: Ghosts mówi szef Activision Publishing, Eric Hirshberg.

- Nieustannie rywalizujemy ze słynnymi tytułami. Zdaję sobie sprawę, że ludzie lubią to przedstawiać jako starcia tytanów, ale moim zdaniem istnieje wiele dowodów na to, że na rynku znajdzie się miejsce na więcej niż jeden tytuł odnoszący spore sukcesy. Jeśli konsumenci mają pieniądze tylko na kilka pozycji, szanse, że jednym z nich będzie Call of Duty są dość duże - stwierdza.

Hirshberg wyraża ponadto nadzieję, że Call of Duty jako marka może dalej się rozwijać pod względem sprzedaży. - Fakt, że jest to rok przejścia z jednej generacji konsol na następną oczywiście komplikuje pewne sprawy. Jeśli spojrzeć wstecz, widać, że powoduje to krótkotrwałe wyzwania, po których następują długoterminowe korzyści. Wiele o tym dyskutowaliśmy, tym niemniej uważam, że marka Call of Duty nigdy nie była silniejsza - przekonuje szef Activision Publishing.

GramTV przedstawia:

- Obecnie w Call of Duty gra więcej osób niż kiedykolwiek wcześniej, jesteśmy też świadkami najlepszego sezonu na cyfrową zawartość w historii. Te rzeczy są dowodem na nieustające zainteresowanie i pęd marki, choć oczywiście istnieją również wyzwania i niepewność na rynku, związana z tym, czy gracze przesiądą się na następną generację, czy zostaną przy obecnej - dodaje.

Spośród dwóch gigantów jako pierwsze na ring wyjdzie GTA V - premiera gry wyznaczona jest na 17 września. Na Call of Duty: Ghosts musimy poczekać do 5 listopada.

Komentarze
26
Usunięty
Usunięty
06/09/2013 15:54
Dnia 06.09.2013 o 12:06, Madoc napisał:

natomiast na CoDa nie trzeba specjalnie czekać,jako że premiery kolejnych części są co jakieś trzy tygodnie.

Touché ^^

Usunięty
Usunięty
06/09/2013 15:54
Dnia 06.09.2013 o 12:06, Madoc napisał:

natomiast na CoDa nie trzeba specjalnie czekać,jako że premiery kolejnych części są co jakieś trzy tygodnie.

Touché ^^

Usunięty
Usunięty
06/09/2013 15:35

Mercuror przekonuje: na rynku jest miejsca i na frytki, i na jagody. Activision widzę oszczędza na dziale marketingu.




Trwa Wczytywanie