Blizzard nie planuje wprowadzenia trybu offline do Diablo III na PC

Małgorzata Trzyna
2013/09/06 17:15

Blizzard chce, by wszyscy grający na PC w Diablo III czuli się częścią społeczności, dlatego nie planuje wprowadzenia trybu offline. Takim trybem mogą cieszyć się wyłącznie użytkownicy konsol.

Blizzard nie planuje wprowadzenia trybu offline do Diablo III na PC

Pecetowi gracze mogą zapomnieć o trybie offline w Diablo III. Podczas rozmowy z Eurogamerem dyrektor gry, Joshua Mosqueira, wyjaśnił, że główny projektant zawartości, Kevin Martens, ciągle powtarza następujące słowa:

- W Diablo gra się najlepiej z innymi ludźmi. Ponieważ wielu graczy nie może połączyć swoich konsol z internetem, wpadliśmy na pomysł, by cztery osoby siedzące na tej samej kanapie mogły grać razem. Właśnie w ten sposób realizujemy ten aspekt społecznościowy. Jednak w przypadku PC bardzo chcemy, by gracze poczuli się częścią większej społeczności Blizzarda i Diablo. To dla naszych użytkowników okazja do czerpania pewnych korzyści: to nie tylko środowisko, w którym można bezpieczniej handlować, ale też środowisko, w którym jest więcej opcji społecznościowych. Mamy wiele planów związanych z rozgrywką online. Dla nas najważniejsze są doświadczenia, jakie można czerpać po połączeniu z siecią.

GramTV przedstawia:

Martens dodał, że tryb współpracy – choć w pełni opcjonalny – nie został dodany później, ale że Diablo III było od początku projektowane z myślą o kooperacji i o możliwości dołączenia do rozgrywki w dowolnej chwili. Twórcy cały czas pracują nad ulepszeniami i chcą, by wspólna zabawa przynosiła graczom korzyści.

Czy do Was przemawiają powyższe argumenty, czy też czujecie się uszczęśliwiani na siłę?

Komentarze
108
Usunięty
Usunięty
08/09/2013 15:14
Dnia 08.09.2013 o 00:12, Ring5 napisał:

Widzę, że pomijasz kompletnie niewygodne elementy, które nie tylko nie pasują, ale wręcz przeczą Twojej teorii, czyli to, co pisałem o StarCrafcie 2.

Pomijam bo to zupełnie chybiony argument. SC2 jak i dodatek do niego również korzystał z tego systemu, przed każdą misją w kampanii singlowej dociągał kilka mega, co odwlekło pojawienie się gry na pirackiej scenie. Po prostu musieli ją najpierw skończyć. Natomiast siła tego RTS''a tkwi w trybie dla wielu graczy, swojego czasu pojawiły się nawet wypowiedzi, że Blizzard jest zadowolony z nielegalnych kopii w obiegu. W końcu kampania jest na raz. Multi na lata ;)

Dnia 08.09.2013 o 00:12, Ring5 napisał:

Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. W SC2 tego problemu nie ma, więc nie mieli powodu, by nie udostępniać trybu offline. Naprawdę tak ciężko to zrozumieć?

Panowie z zamieci chyba są zadowoleni z faktu, że ich gry nie da się złamać, przy trybie offline byłaby to zapewne kwestia dni. Torchlight, Sacred i inne podobne twory podzieliły ten los dość szybko, ale spoko, chodzi o pieniądze i o to, że nikt nie chciałby grać na multi. Pozdrawiam edycje konsolowe D3, które już przed premierą pojawiły się ściągnięcia.Zaś sam system lootu został od podstaw zaprojektowany tak, żeby broń boże nie wydropić czegoś dobrego dla swojej postaci. Zmuszając w ten sposób ludzi do zaglądania na AH, jeśli oczywiście chcą dobrze się ubrać. Dopiero nowy system ma gwarantować to, co powinno być w grze od początku.

Dnia 08.09.2013 o 00:12, Ring5 napisał:

No właśnie chyba nie do końca, bo uważasz, że to natychmiast równałoby się piractwu, co jest bzdurą. Nie równało się w SC2, nie równałoby się i tutaj.

Oczywiście, co pokazuje nam dokładnie przykład poprzednika, pamiętasz jeszcze D2? Niby oddzielnie a jednak? Blizzard wie co robi, tłumacz sobie to jak chcesz, krzycz ile chcesz, oni dokładnie wiedzą jaka to jest ''bzdura'' ;D

Usunięty
Usunięty
08/09/2013 15:14
Dnia 08.09.2013 o 00:12, Ring5 napisał:

Widzę, że pomijasz kompletnie niewygodne elementy, które nie tylko nie pasują, ale wręcz przeczą Twojej teorii, czyli to, co pisałem o StarCrafcie 2.

Pomijam bo to zupełnie chybiony argument. SC2 jak i dodatek do niego również korzystał z tego systemu, przed każdą misją w kampanii singlowej dociągał kilka mega, co odwlekło pojawienie się gry na pirackiej scenie. Po prostu musieli ją najpierw skończyć. Natomiast siła tego RTS''a tkwi w trybie dla wielu graczy, swojego czasu pojawiły się nawet wypowiedzi, że Blizzard jest zadowolony z nielegalnych kopii w obiegu. W końcu kampania jest na raz. Multi na lata ;)

Dnia 08.09.2013 o 00:12, Ring5 napisał:

Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. W SC2 tego problemu nie ma, więc nie mieli powodu, by nie udostępniać trybu offline. Naprawdę tak ciężko to zrozumieć?

Panowie z zamieci chyba są zadowoleni z faktu, że ich gry nie da się złamać, przy trybie offline byłaby to zapewne kwestia dni. Torchlight, Sacred i inne podobne twory podzieliły ten los dość szybko, ale spoko, chodzi o pieniądze i o to, że nikt nie chciałby grać na multi. Pozdrawiam edycje konsolowe D3, które już przed premierą pojawiły się ściągnięcia.Zaś sam system lootu został od podstaw zaprojektowany tak, żeby broń boże nie wydropić czegoś dobrego dla swojej postaci. Zmuszając w ten sposób ludzi do zaglądania na AH, jeśli oczywiście chcą dobrze się ubrać. Dopiero nowy system ma gwarantować to, co powinno być w grze od początku.

Dnia 08.09.2013 o 00:12, Ring5 napisał:

No właśnie chyba nie do końca, bo uważasz, że to natychmiast równałoby się piractwu, co jest bzdurą. Nie równało się w SC2, nie równałoby się i tutaj.

Oczywiście, co pokazuje nam dokładnie przykład poprzednika, pamiętasz jeszcze D2? Niby oddzielnie a jednak? Blizzard wie co robi, tłumacz sobie to jak chcesz, krzycz ile chcesz, oni dokładnie wiedzą jaka to jest ''bzdura'' ;D

Usunięty
Usunięty
08/09/2013 11:00
Dnia 08.09.2013 o 00:12, Ring5 napisał:

Gra ta jakoś również nie jest piracona, a przecież posiada tryb offline, pozwalający grać bez utrzymywania stałego połączenia z netem.

Jest piracona, nawet zdążyli podróbę (taką co pozwala grać normalnie multi) battlenetu zrobić. Fakt, że wraz z wydaniem patcha 1.5 zgodność została przerwana, ale zawsze.




Trwa Wczytywanie