Przedwczoraj Robert donosił, że Kojima projektując bohaterów do Metal Gear Solid V: The Phantom Pain postawił w dużym stopniu na erotykę. To nie spodobało się projektantowi Halo 4, Davidowi Ellisowi.
Przedwczoraj Robert donosił, że Kojima projektując bohaterów do Metal Gear Solid V: The Phantom Pain postawił w dużym stopniu na erotykę. To nie spodobało się projektantowi Halo 4, Davidowi Ellisowi.
Podzielił się zatem ze światem takimi oto tweetami:
Don't care if this gets me in trouble. This character design is disgusting. Our industry should be better than this. http://t.co/4CCaF1qNEP
— David Ellis (@DavidEllis) September 6, 2013
Czyli: Nieważne, czy będe miał przez to kłopoty. Te projekty postaci są obrzydliwe. Nasza branża powinna być ponad tym. I dodaje:
Industry full of man babies. Ugh.
— David Ellis (@DavidEllis) September 6, 2013
Przemysł pełen dorosłych dzieciaków.
Stwierdza również, że:
@Grizzlei Sexuality can be used for purpose. I actually thought it worked in Bayonetta, for example. This feels lazy and exploitative.
— David Ellis (@DavidEllis) September 6, 2013
Seksualność może czemuś służyć. Uważam, że pasowała do Bayonetty. To wygląda na lenistwo i żerowanie.
Dla kontrastu, tak wygląda postać Cortany (czyli sztucznej inteligencji) w Halo 4.
Przyganiał kocioł garnkowi?