Dead Rising 3 z kilkoma zakończeniami i elastyczniejszym systemem rozwoju postaci

Patryk Purczyński
2013/09/07 11:30
0
0

Pełna swoboda w sposobie rozwoju głównego bohatera i łączenia przedmiotów - oto pomysł Capcom Vancouver na Dead Rising 3. Względem poprzedniczek nie zmieni się za to sposób opowiadania historii - w "trójce" czeka na graczy kilka różnych zakończeń.

Dead Rising 3 z kilkoma zakończeniami i elastyczniejszym systemem rozwoju postaci

- W poprzednich częściach Dead Rising zawsze mieliśmy tryby takie jak Overtime, które pozwalały odkryć prawdę stojącą za tymi wszystkimi wydarzeniami. Nie ma tu więc tylko tych sześciu dni, wykraczamy ponad to, o ile gracz podejmie w trakcie kampanii właściwe decyzje. Nie jest to gra w stylu "sam wybierz swoją ścieżkę i przeżyj nieskończoną liczbę zakończeń". Jest ich określona suma, ale każde z nich odnosi się do ważnych decyzji fabularnych podejmowanych przez gracza - wyjaśnia Mike Jones, producent Dead Rising 3.

Przedstawiciel studia Capcom Vancouver potwierdza, że wzorem wcześniejszych odsłon Dead Rising, także w najnowszej części będzie około 6-10 zakończeń. Studio postanowiło za to zmienić swoje podejście do kwestii rozwoju postaci - Nick po awansie na kolejny poziom będzie otrzymywał punkty, które gracz rozdzieli między wybrane elementy. W ten sposób twórcy Dead Rising 3 chcą uniknąć liniowości w rozwoju głównego bohatera.

GramTV przedstawia:

Podobnie rzecz się ma w przypadku rodzajów broni i składania rozmaitych przedmiotów. - Koniec końców, możesz łączyć wszystko z wszystkim i wszędzie - zapewnia Jones. Co bardziej kreatywni gracze zapewne już zacierają ręce.

Dead Rising 3 zmierza wyłącznie na Xboksa One i nic nie wskazuje na to, by miało się to zmienić.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!