Pełna swoboda w sposobie rozwoju głównego bohatera i łączenia przedmiotów - oto pomysł Capcom Vancouver na Dead Rising 3. Względem poprzedniczek nie zmieni się za to sposób opowiadania historii - w "trójce" czeka na graczy kilka różnych zakończeń.
Pełna swoboda w sposobie rozwoju głównego bohatera i łączenia przedmiotów - oto pomysł Capcom Vancouver na Dead Rising 3. Względem poprzedniczek nie zmieni się za to sposób opowiadania historii - w "trójce" czeka na graczy kilka różnych zakończeń.
Przedstawiciel studia Capcom Vancouver potwierdza, że wzorem wcześniejszych odsłon Dead Rising, także w najnowszej części będzie około 6-10 zakończeń. Studio postanowiło za to zmienić swoje podejście do kwestii rozwoju postaci - Nick po awansie na kolejny poziom będzie otrzymywał punkty, które gracz rozdzieli między wybrane elementy. W ten sposób twórcy Dead Rising 3 chcą uniknąć liniowości w rozwoju głównego bohatera.
Podobnie rzecz się ma w przypadku rodzajów broni i składania rozmaitych przedmiotów. - Koniec końców, możesz łączyć wszystko z wszystkim i wszędzie - zapewnia Jones. Co bardziej kreatywni gracze zapewne już zacierają ręce.
Dead Rising 3 zmierza wyłącznie na Xboksa One i nic nie wskazuje na to, by miało się to zmienić.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!