Teselacja, efekty PhysX i inne graficzne łakocie w Batman: Arkham Origins. Zobacz wideo

Mateusz Stanisławski
2013/09/08 09:17

|AKTUALIZACJA| Batman: Arkham Origins, tak jak dwie poprzednie odsłony serii, zrobi użytek z garści wodotrysków oferowanych przez NVIDIA. Gra wykorzysta prawie wszystkie bajery, jakie daje obecnie obsługa DirectX 11.

Teselacja, efekty PhysX i inne graficzne łakocie w Batman: Arkham Origins. Zobacz wideo

Podczas tegorocznego PAX Prime firma NVIDIA ujawniła kilka nowych szczegółów na temat oprawy graficznej w Batman: Arkham Origins. Gra zaoferuje wygładzanie krawędzi TXAA, HBAO+ (ulepszona metoda cieniowana Ambient occlusion), dedykowaną głębię ostrości czy też teselację, po włączeniu której nasze oczy będą cieszyć między innymi dodatkowe ślady na śniegu.

Pojawi się również funkcja Percentage Closer Soft Shadows, dzięki której cienie będą stawały się bardziej ostre lub miękkie w zależności od tego, jak blisko danego obiektu się znajdziemy. Materiał wideo ukazujący niektóre ze wspomnianych efektów znajdziecie poniżej (najważniejsza część zaczyna się w 36:15).

Przypominamy, że Batman: Arkham Origins zagości na półkach sklepowych 25 października (PC, PS3, X360, Wii U). Ostatnio twórcy potwierdzili, że gra nie pojawi się na konsolach następnej generacji oraz że rola Jima Gordona nie będzie marginalna.

Aktualizacja: dysponujemy materiałem o nieco lepszej jakości, już z serwisu YouTube. Zawiera on jednak tylko ujęcia ukazujące efekty PhysX.

GramTV przedstawia:


Komentarze
62
Usunięty
Usunięty
09/09/2013 08:51

Kurka... jestem fanem ATI... Ale chyba trzeba będzie się przeprosić z GF... Kurcze, szkoda, ale myślicie, że będzie pacz dla ATI? Powinien... Fajna gra a tu taki zonk...:(

Usunięty
Usunięty
08/09/2013 23:36

W sumie, to... Całkiem fajnie mogłoby być, kiedy całość oprawy dostawało by się z automatu, ale fabułę... Ech fabuła....

Usunięty
Usunięty
08/09/2013 17:57
Dnia 08.09.2013 o 17:55, NemoTheEight napisał:

> Rece opadaja -_- Tak, karta grafiki sama generuje to co silnik wytworzyl sam z siebie, > zaden CZLOWIEK nie przylozyl do tego reki, nie zaprojektowal, nie ustalil stopnia zaawansowania > geometrii i nie wymodelowal. Normalnie Skynet jakis; Dokładnie to jak wyglądają skały to kwestia opracowanych tekstur. A je robią graficy (po coś się ich zatrudnia).

Swoją drogą to by było dobre. Niech silnik generuje grafikę i animacje fabułę niech wymyśla klawiatura, a dźwięk niech sobie mikrofon tworzy. Wyleje się wszystkich ludzi pracujących przy grach i gry będą kosztować po 10 zł.




Trwa Wczytywanie