|AKTUALIZACJA| Batman: Arkham Origins, tak jak dwie poprzednie odsłony serii, zrobi użytek z garści wodotrysków oferowanych przez NVIDIA. Gra wykorzysta prawie wszystkie bajery, jakie daje obecnie obsługa DirectX 11.
|AKTUALIZACJA| Batman: Arkham Origins, tak jak dwie poprzednie odsłony serii, zrobi użytek z garści wodotrysków oferowanych przez NVIDIA. Gra wykorzysta prawie wszystkie bajery, jakie daje obecnie obsługa DirectX 11.
Pojawi się również funkcja Percentage Closer Soft Shadows, dzięki której cienie będą stawały się bardziej ostre lub miękkie w zależności od tego, jak blisko danego obiektu się znajdziemy. Materiał wideo ukazujący niektóre ze wspomnianych efektów znajdziecie poniżej (najważniejsza część zaczyna się w 36:15).
Przypominamy, że Batman: Arkham Origins zagości na półkach sklepowych 25 października (PC, PS3, X360, Wii U). Ostatnio twórcy potwierdzili, że gra nie pojawi się na konsolach następnej generacji oraz że rola Jima Gordona nie będzie marginalna.
Aktualizacja: dysponujemy materiałem o nieco lepszej jakości, już z serwisu YouTube. Zawiera on jednak tylko ujęcia ukazujące efekty PhysX.