Capcom ujawnia wyniki sprzedaży swoich gier i zapowiada zmiany w polityce dystrybucji DLC

Patryk Purczyński
2013/09/11 11:36
7
0

Dotychczasowa polityka produkcji i dystrybucji DLC była dla władz Capcomu rozczarowująca. Firma zapowiada zmiany, a przy okazji dzieli się także zaktualizowanymi wynikami sprzedaży swoich tytułów.

Capcom ujawnia wyniki sprzedaży swoich gier i zapowiada zmiany w polityce dystrybucji DLC

- Z żalem stwierdzam, że do tej pory mieliśmy niewiele planów implementacji DLC na pełną skalę - mówi Haruhiro Tsujimoto, dyrektor ds. operacyjnych w firmie Capcom. - Od tej pory musimy skupić się na długoterminowym dostarczaniu zawartości, zaczynając planowanie już na samym początku produkcji - oświadcza. Przekładając to na język mniej oficjalny oznacza to tyle, że japońska firma chce tworzyć więcej rozszerzeń dystrybuowanych drogą cyfrową.

- Idąc dalej, jeśli dodatkowa zawartość, którą będziemy stale dostarczać użytkownikom poprzez sieć, zostanie od początku uznana za nieinteresującą, zaprzestaniemy produkcji kolejnych porcji. Oznacza to, że produkcja nowej zawartości jest bardziej znacząca niż kiedykolwiek wcześniej - dodaje Tsujimoto.

GramTV przedstawia:

Zmiana polityki związanej z dystrybucją DLC nie jest jedyną wiadomością z obozu Capcomu. Firma zdradziła również zaktualizowane wyniki sprzedaży swoich tytułów. Przedstawiamy je na poniższej liście:

  • DmC: Devil May Cry - 1,15 mln (oczekiwano sprzedaży na poziomie 2 mln kopii)
  • Resident Evil 6 - 4,9 mln (7 mln)
  • Dragon's Dogma - 1,3 mln

Tylko ostatni z wymienionych tytułów spełnił zatem pokładane w nim nadzieje - przedstawiciele Capcomu wiele razy wypowiadali się zresztą, że zainteresowanie nową marką firmy jest zaskakująco wysokie. Ze spełnieniem pokładanych w nim nadziei problemów nie powinien mieć również Resident Evil: Revelations, od którego oczekuje się 1,2 mln rozprowadzonych kopii. Taki sam pułap wyznaczono Lost Planet 3, ale po słabym początku nie wydaje się, by ta pozycja rychło osiągnęła założenia.

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
12/09/2013 15:23
Dnia 12.09.2013 o 02:50, lRayl napisał:

DMC było fajną grą plus recenzję miało dobre, więc lekko ponad milion to jak dla mnie bardzo kiepski wynik.

Tak się kończy wkurzanie zbieranych przez 10 lat własnych fanów. Jakoś rebootem nie udało się przyciągnąć fanów Call of Duty.

Usunięty
Usunięty
12/09/2013 07:19

Capcom jest jednym z najbardziej pazernych wydawców i naprawdę ciężko mi sobie wyobrazić, jak mogliby być jeszcze bardziej pazernymi. To są przecież mistrzowie ULC.

lRayl
Gramowicz
12/09/2013 02:50

DMC było fajną grą plus recenzję miało dobre, więc lekko ponad milion to jak dla mnie bardzo kiepski wynik.




Trwa Wczytywanie