Wsparcie jest wynikiem partnerstwa między Microsoftem a Unity, stąd obejmie także Windows Phone i PC-ty. Informacja pochodzi z wywiadu, który szef Unity, David Helgason, udzielił OXM.
Wsparcie jest wynikiem partnerstwa między Microsoftem a Unity, stąd obejmie także Windows Phone i PC-ty. Informacja pochodzi z wywiadu, który szef Unity, David Helgason, udzielił OXM.
"W zależności od platformy pojawiają się różne koszta, ale najważniejsze jest to, że same narzędzia zawsze pozostają niezmienione. A kiedy coś zbudujesz, możesz to po prostu wyeksportować. We wsparciu z Microsoft, dodamy wsparcie dla Xbox One pod koniec tego roku. Udało nam się również zagwarantować bezpłatny eksport do Windows store" - powiedział David Helguson, opisując proces eksportu gry z jednej platformy na drugą i ogólne sukcesy wynikające ze współpracy.
Silnik, który napędza choćby Deux Ex: The Fall, czy też Surgeon Simulator 2013, został za darmo udostępniony niezależnym developerom i mniejszym studiom pracującymi nad grami. A w drodze jeszcze wersja ze wsparciem 2D. Jeśli kiedyś była lepsza chwila na bawienie się w samodzielną developerkę i dobieranie sobie silnika wedle własnego upodobania, to chyba właśnie teraz.