Disney jest "ekstremalnie zadowolony" z tego, jak na początku swojej przygody na głębokim niczym ocean rynku interaktywnej rozrywki radzi sobie Disney Infinity. Dokładnych wyników sprzedaży jednak nie znamy.
Disney jest "ekstremalnie zadowolony" z tego, jak na początku swojej przygody na głębokim niczym ocean rynku interaktywnej rozrywki radzi sobie Disney Infinity. Dokładnych wyników sprzedaży jednak nie znamy.
- Nie chcę wydawać ostatecznej opinii na temat czegoś, co dopiero raczkuje, ale jeśli pomyśleć o innym produkcie z natury podobnym do Infinity, czyli Skylanders, a konkretniej mówiąc Skylanders Giants... Nasza sprzedaż była porównywalna do tego tytułu, nawet mimo faktu, że my wydaliśmy nasz produkt w sierpniu, a oni we wrześniu czy październiku. Skala sprzedaży jest porównywalna, być może nawet to my jesteśmy nieznacznie z przodu - mówił Rasulo.
Dyrektor finansowy Disneya poruszył też kwestie demograficzne. Średnia wieku dotychczasowych odbiorców Disney Infinity, 13 lat, jest wyższa niż spodziewał się wydawca. Rasulo zdradził, że znacząca grupa graczy ma ponad 20 lat. Jeśli zaś chodzi o platformy, najpopularniejsze są wersje na Xboksa 360 i PlayStation 3. Oprócz nich gra zawitała także na Wii, Wii U i 3DS-ie. Niebawem trafi także na PC, a w późniejszym terminie na iPady.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!