Red 5 Studios zawiesza tryb PvP w Firefall

Paweł Pochowski
2013/09/16 10:15
2
0

Okazuje się, że gracze nie są z niego zadowoleni, a z takiej sytuacji nie są z kolei zadowolenie twórcy gry. PvP wraca więc na warsztat i póki co jego obecność w grze zostanie zawieszona.

Red 5 Studios zawiesza tryb PvP w Firefall

Informacje o takim stanie rzeczy opublikował CEO Red 5 Studios, Mark Kern, za pomocą oficjalnej strony gry. W otwartym liście do graczy wspomina on o tym, że jak wszyscy doskonale wiedzą tryb PvP nie działa najlepiej, a najnowszy dodatek do niego (jak wspomina, ponoć fajny, lecz wymagający dużych umiejętności Jetball) zainteresował mniej niż trzy procent spędzających swój czas przy Firefall.

W dalszej części Mark tłumaczy, że podczas tworzenia gry PvP ucierpiało z powodu ogromu prac włożonego w rozwój PvE. Gracze oczekiwali w nim więcej zawartości i mniej błędów, co wymagało wiele czasu - zabrakło go natomiast na odpowiednie zaprojektowanie PvP. W związku z tym, twórcy podjęli decyzję o zawieszeniu tego trybu. Chcą mieć czas na przemyślenie i przeprojektowanie kilku aspektów. PvP ponoć kiedyś wróci i to w najlepszej formie, w jakiej tylko ekipa Red 5 Studios będzie potrafiła go wykonać. Pytanie kiedy do nastąpi, póki co pozostać musi bez odpowiedzi.

GramTV przedstawia:

Na ten moment PvP jeszcze w grze jest, możecie więc rozegrać kilka pożegnalnych pojedynków. Twórcy zdejmą go "w najbliższej przyszłości", co powinno potrwać około kilkunastu dni.

Dla niezorientowanych - Firefall to ten darmowy FPS, którego stworzyli ludzie pracujący wcześniej w szeregach Blizzardu oraz Scott Youngblood, twórca pierwszych dwóch części Tribes. Mówiło się o tym, że gra pojawi się w roku 2011, ale ostatecznie zadebiutowała dopiero w minione wakacje. Jak widać nie wszystko w niej spodobało się graczom, a tryb PvP szybko wróci z powrotem na warsztat.

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
18/09/2013 16:36

a jak chcesz to nazwać?

TobiAlex
Gramowicz
16/09/2013 11:13

"W dalszej części Mark tłumaczy, że podczas tworzenia gry PvP ucierpiało z powodu ogromu prac włożonego w rozwój PvE".Że co proszę? Jakiego PvE? To, co tam jest, to nie można nazwać PvE!