Gran Turismo 6 dostanie "całkiem dużą" łatkę w dniu premiery

Piotr Bajda
2013/09/21 14:46

Kolejny powód, by zatęsknić za czasami, gdy wrzucało się jeszcze ciepłą płytkę do napędu konsoli i od razu zaczynało grać. Przykład intensywnie łatanego Gran Turismo 5 rodzi obawy o rozmiary czekającej w dniu premiery aktualizacji.

Gran Turismo 6 dostanie

Kazunori Yamauchi zdradził niedawno, że w przyszłości Gran Turismo 6 może doczekać się łatki z nagranym od nowa udźwiękowieniem i ściganiem o dowolnej porze doby. Okazuje się, że to nie wszystko. Usprawnienia będą czekać już przy pierwszym odpaleniu gry.

Jestem niemal pewien, że patch pojawi się równo z grą. Funkcje sieciowe już działają - zaktualizujemy je pierwszego dnia. Wciąż pojawiają się nowe pomysły na rzeczy, które chcemy zrobić. Myślę, że to będzie całkiem duży patch. - mówi Yamauchi.

GramTV przedstawia:

Myślę, że przez 12 miesięcy od premiery będziemy usprawniać grę. Planujemy do Gran Turismo 6 masę rzeczy, których jeszcze nawet nie tknęliśmy. - dodaje szef Polyphony Digital.

Gran Turismo 6 trafi do sprzedaży 6 grudnia.

Komentarze
13
Usunięty
Usunięty
22/09/2013 12:25

Od kiedy zasadą jest, że przy robieniu każdej gry nie wyrabia się z terminami? Tutaj nie wyrobili się, tam się wyrobili, w czym problem?

ww3pl
Gramowicz
22/09/2013 10:10
Dnia 22.09.2013 o 00:05, Mercuror napisał:

Proces wydawniczy gier nie jest wcale taki banalny, jak mogłoby się wydawać. Twórcy dostali deadline prawdopodobnie jeszcze przed/zaraz po rozpoczęciu prac nad grą - to nie jest niezależne studio, które robi sobie gry tak długo, jak musi. Gra musi być ok. 2 miesiące przed premierą, jak nie wcześniej, gotowa, tzn. mieć złoty status i pojechać do tłoczni. Twórcy oddali ją w takim stanie, do jakiego zdążyli ją doprowadzić, a potem, do premiery, dalej ją odbugowywali i stąd narósł ten patch.

Cóż, studia podpięte pod większych wydawców jakoś rzadko miały problemy z przesunięciem premiery gry o tydzień-dwa. To raz.Dwa - podejście Polyphony pasowało mi znacznie bardziej przy GT5, gdzie potraktowali grę jako platformę do rozwijania kolejnymi aktualizacjami. Tutaj mamy platformę, gdzie patchami łata się to, czego nie zdążyli zrobić w terminie.

Dared00
Gramowicz
22/09/2013 10:04
Dnia 22.09.2013 o 00:05, Mercuror napisał:

to nie jest niezależne studio, które robi sobie gry tak długo, jak musi.

Przy piątce jakoś nie mieli z tym problemu.




Trwa Wczytywanie