O GTA V nawet nie ma co mówić (265 milionów dolarów), ale to dużo mniej, niż kosztowało FF VII dwie generacje temu, które wg VGWikia, kosztowało 45 milionów dolców (z uwzględnieniem inflacji na stan dzisiejszy, 68 milionów).
O GTA V nawet nie ma co mówić (265 milionów dolarów), ale to dużo mniej, niż kosztowało FF VII dwie generacje temu, które wg VGWikia, kosztowało 45 milionów dolców (z uwzględnieniem inflacji na stan dzisiejszy, 68 milionów).
W ramach wywiadu z Le Figaro, David Cage rzucił kosztem produkcji, jakim pochwalić się może Beyond: Two Souls - i jak na dzisiejsze standardy, kwota wciąż nie jest mała, ale trzyma się w granicach normy. Na stworzenie tytułu potrzebne było 27 milionów dolarów.
Prawdą jest, że takie GTA V wyniosło znacznie więcej, ale to samo GTA V w ciągu kilku dni zarobiło też cały miliard (czy, jak nazywają to Amerykanie i ja sam w chwilach słabości, bilion) dolarów. Ze względu na ekskluzywność ograniczoną do jednej platformy, Beyond: Two Souls prawdopodobnie tego wyczynu już nie powtórzy, ale ze względu na niższy koszt produkcji producenci, być może, nie zarobią aż "tyle" mniej. Wszystko okaże się po 11 października, kiedy to gra zadebiutuje na PlayStation 3.