30 minut z dema Beyond: Two Souls

Robert Sawicki
2013/09/25 09:31
8
0

Psucia sobie zabawy przed premierą ciąg dalszy, szczególnie że Beyond: Two Souls to gra opierające się właśnie na fabule. Wchodzicie na własną odpowiedzialność.

Skoro już pokazaliście, jacy to jesteście odważni, możecie kliknąć w powyższy film i cieszyć się półgodzinnym filmem z dema Beyond: Two Souls. Beyond: Two Souls to gra Davida Cage'a, odpowiedzialnego m.in. za Fahrenheit i Heavy Rain, który twierdzi, że do przekazania graczom emocji koniecznie jest możliwie najlepsza grafika - choćby taka, którą zapewnia engine gry i sesje mo-cap z aktorką Ellen Page. Tytuł opowiada historię Jodie Holmes, której towarzyszymy przez 15 lat jej życia, próbując odkryć tajemnicę towarzyszącego jej nadprzyrodzonego bytu.

GramTV przedstawia:

Jeśli jesteście głodni informacji o grze, które nie są jednym wielkim, półgodzinnym spoilerem, zawsze możecie zapoznać się z całkiem obszerną listą materiałów dotyczących gry.

Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
25/09/2013 17:38
Dnia 25.09.2013 o 14:09, kaszubiak napisał:

> Kurde, naprawdę wzięli sobie do serca tą filmowość, nawet obraz jest w kinowym formacie > 2.39:1. Do oglądania może i lepszy, ale nie jestem pewien czy grać nie byłoby wygodniej > normalnie w formacie 1.78:1. To samo było w Heavy Rain. I bardziej nie dlatego żeby było bardziej filmowo, ale dlatego, żeby mieć więcej mocy konsoli dla lepszej grafiki. Mniejsza rodzielczość - mniejsze wymagania - więcej detali.

Poniekąd i prawda, mniej linii do renderowania. Ale grałem w Heavy Rain i tam ogólnie gra była normalnie w 16:9, tylko niektóre sceny były w szerszym formacie i to głównie w momentach kiedy był dzielony ekran. A tutaj cała rozgrywka non stop, a nawet i menu i loadingi w 2.39:1. Dziwnie trochę.

kaszubiak
Gramowicz
25/09/2013 14:09
Dnia 25.09.2013 o 11:16, Trzebiat47 napisał:

Kurde, naprawdę wzięli sobie do serca tą filmowość, nawet obraz jest w kinowym formacie 2.39:1. Do oglądania może i lepszy, ale nie jestem pewien czy grać nie byłoby wygodniej normalnie w formacie 1.78:1.

To samo było w Heavy Rain. I bardziej nie dlatego żeby było bardziej filmowo, ale dlatego, żeby mieć więcej mocy konsoli dla lepszej grafiki. Mniejsza rodzielczość - mniejsze wymagania - więcej detali.

Usunięty
Usunięty
25/09/2013 12:49
Dnia 25.09.2013 o 12:31, bithc napisał:

dziwne masz wrażenia, bądź wymagania względem interaktywnego filmu:)

- aktorstwo- scenariusz- praca kamery i ujęciahurr




Trwa Wczytywanie