Techland zapewnia: Dying Light nie powtórzy błędów Dead Island

Patryk Purczyński
2013/09/30 10:11

Błędy i niedociągnięcia, jakie wystąpiły w Dead Island, Techland tłumaczy brakiem doświadczenia w tworzeniu gier z otwartym światem. Dying Light ma być świadectwem odrobionej lekcji.

Techland zapewnia: Dying Light nie powtórzy błędów Dead Island

Dying Light będzie lepszą grą od Dead Island, zapewniają przedstawiciele Techlandu. - Trzeba mieć na uwadze, że DI było naszym pierwszym tytułem z otwartym światem. Pewnych rzeczy musieliśmy się nauczyć w brutalny sposób - mówi producent Tymon Smektała. - Od tamtego czasu nasz zespół zwiększył się trzykrotnie, to samo można powiedzieć o ekipie odpowiedzialnej za jakość produktu.

- Mnóstwo sił rzuciliśmy na testowanie gry, w ten sposób upewniamy się, że jest to produkt z półki AAA. Musimy udowodnić ludziom, że robimy grę z tego właśnie segmentu. Towarzyszy nam przekonanie, że to właśnie czynimy - zapewnia. Podkreśla jednocześnie, że Dying Light nie jest kopią Dead Island w nowym środowisku.

GramTV przedstawia:

- Oba tytuły różnią się dość znacząco. Dying Light jest bardziej dojrzałe i poważne. Sądzę, że ludzie będą poniekąd zaskoczeni fabułą, a także rozgrywką i jej złożonością. Dead Island to w gruncie rzeczy hack'n'slash. Opis mechanizmów z Dying Light jest znacznie bardziej rozbudowany - dodaje Tymon Smektała.

Przypomnijmy, że Dying Light powstaje na pecety oraz konsole obecnej i następnej generacji. Jeśli z niecierpliwością wyczekujecie na premierę tego tytułu, koniecznie wybierzcie się w połowie października na Dolny Śląsk - gra będzie prezentowana na Techland Fantasy Expo Wrocław 2013.

Komentarze
15
Fang
Gramowicz
30/09/2013 18:57

Dla mnie największe wady Dead Island to zbyt częsty respawn wrogów i zbyt szybkie niszczenie się broni. Przez te dwie rzeczy nie byłem wstanie grać. Jeśli to zmienią to może zainteresuje się tym tytułem.

Usunięty
Usunięty
30/09/2013 17:40

Oby, ostatnie DI to nic innego jak żer na pierwszej części, która też nie błyszczała ;)

Usunięty
Usunięty
30/09/2013 17:29
Dnia 30.09.2013 o 16:46, Sandro napisał:

> Nieźle awansował :) Od rapera, poprzez redaktora, do producenta gier. Jeszcze tylko kilka posad, lot w kosmos i śniadanie z Obamą, a można będzie kręcić polską odpowiedź na Forresta Gumpa.

Nie ma to jak "Świntuch" :)"Hip hop i seks to jedyne rzeczy dwie jakimi chcę zajmować się.."




Trwa Wczytywanie