W Dead Rising 3 nie zobaczymy dwóch takich samych zombiaków i budynków

Piotr Bajda
2013/09/30 12:37
5
0

Różnią się też sposoby, na które Capcom Vanocuver osiąga różnorodność.

W Dead Rising 3 nie zobaczymy dwóch takich samych zombiaków i budynków

W przypadku nieumarłych Kanadyjczycy postawili na losową generację. Producent Dead Rising 3, Mike Jones, tłumaczy:

Nigdy nie zobaczysz tego samego zombiaka dwa razy. Wszystko jest losowo generowane: fryzury, ciuchy, kolory, tekstury. Rozkład ciała też: brakujące żuchwy i oczy - wszystko jest dynamiczne. Zbudowaliśmy cały system. Nie modelowaliśmy po prostu zombie. Modelowaliśmy kawałki, a system składa je w całość.

GramTV przedstawia:

Miasteczko Los Perdidos nie chce zostać zombie dłużnym i nie zamierza nużyć powtarzalnymi lokacjami. Ręcznie wyrzeźbiony świat ma zaskakiwać na każdym kroku.

Jest mniej recyklingu. Nie używamy na okrągło tych samych tekstur. Nie używamy też na okrągło tych samych kształtów. Każdy budynek i każde wnętrze w Dead Rising 3 jest ręcznie zbudowane i ręcznie dopieszczone. Nie zobaczycie tego samego budynku dwa razy. - zapewnia Jones

Dead Rising 3 to tytuł startowy Xboksa One i do wybranych krajów trafi razem z konsolą 22 listopada.

Komentarze
5
Hitman73
Gramowicz
30/09/2013 14:36

Zawsze uwielbiałem ze snajperki przyglądać się tej grupie 30 zombie, która biegła w moją stronę chcąc mnie zjeść. A potem jak już je zabiłem, to sprawdzałem czy nie było wśród nich genetycznego klona......Bezsens jak dla mnie. Tzn. fajnie, ale i tak nigdy nie przyjżałem się w żadnej grze twarzom moich ofiar.Poza tym w końcu znajdzie się taki sam zombiak, tylko np. w innej misji.

Usunięty
Usunięty
30/09/2013 13:55

Nevermind, błędny komentarz.

Usunięty
Usunięty
30/09/2013 13:53

Oczywiscie, ze nie spokamy tego samego modelu zombie, ale bedziemy spotykac te same bluzy, spodnie, fryzury czy kolory skory. Zombie moga sie wygenerowac identyczne obok siebie z roznica w kolorze koszulki. Dla tworcow to 2 zupelnie inne modele.




Trwa Wczytywanie