Różnią się też sposoby, na które Capcom Vanocuver osiąga różnorodność.
Różnią się też sposoby, na które Capcom Vanocuver osiąga różnorodność.
W przypadku nieumarłych Kanadyjczycy postawili na losową generację. Producent Dead Rising 3, Mike Jones, tłumaczy:
Nigdy nie zobaczysz tego samego zombiaka dwa razy. Wszystko jest losowo generowane: fryzury, ciuchy, kolory, tekstury. Rozkład ciała też: brakujące żuchwy i oczy - wszystko jest dynamiczne. Zbudowaliśmy cały system. Nie modelowaliśmy po prostu zombie. Modelowaliśmy kawałki, a system składa je w całość.
Miasteczko Los Perdidos nie chce zostać zombie dłużnym i nie zamierza nużyć powtarzalnymi lokacjami. Ręcznie wyrzeźbiony świat ma zaskakiwać na każdym kroku.
Jest mniej recyklingu. Nie używamy na okrągło tych samych tekstur. Nie używamy też na okrągło tych samych kształtów. Każdy budynek i każde wnętrze w Dead Rising 3 jest ręcznie zbudowane i ręcznie dopieszczone. Nie zobaczycie tego samego budynku dwa razy. - zapewnia Jones
Dead Rising 3 to tytuł startowy Xboksa One i do wybranych krajów trafi razem z konsolą 22 listopada.