Julien Merceron zajmie się teraz dalszym rozwojem oczka w głowie Konami, silnika Fox Engine.
Julien Merceron zajmie się teraz dalszym rozwojem oczka w głowie Konami, silnika Fox Engine.
Merceron w latach 90-tych zaliczył krótką przygodę z Ubisoftem, ale ostatnie siedem lat spędził w rodzinie Square Enix. Piastował stanowisko Chief Technology Officera w IO Interactive, Eidosie i Crystal Dynamics, a z czasem nadzorcy rozwoju technologicznego całego koncernu. Teraz nadszedł czas na nowe wyzwania.
Merceron przechodzi do Konami, gdzie obejmie podobne stanowisko. Ma kierować działem technologii firmy, a priorytetem jest rzecz jasna dopieszczanie przepustki Konami do nowej generacji konsol - silnika Fox Engine. Stworzona przez zespół Hideo Kojimy technologia będzie napędzać między innymi Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, a pod koniec września zadebiutowała pod strzechami przy okazji Pro Evolution Soccer 2014.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!