Deathfire: Ruins of Nethermore to produkcja, która ma opierać się na drużynowej współpracy (4 graczy i 2 NPC-ów) oraz interakcjach z zespołem. Gracze będą mogli wybierać spośród sześciu ras i ośmiu klas postaci, a także dostosowywać je do własnego stylu rozgrywki, dobierając ich umiejętności i atrybuty.
W Deathfire: Ruins of Nethermore mają pojawić się zróżnicowane lokalizacje (zarówno zamknięte, jak i otwarte przestrzenie) wypełnione rozmaitymi potworami, możliwość interakcji ze światem gry oraz system rzemiosła i zaklinania oparty na recepturach. Jeśli zaś chodzi o fabułę, twórcy chcą zaoferować inteligentne dialogi i wciągnąć graczy w przygodę pełną zakrętów fabularnych, w której niemałą rolę odgrywają polityczne intrygi różnych frakcji.
Deathfire: Ruins of Nethermore aktualnie jest jeszcze we wczesnej fazie powstawania, a premiera tego tytułu planowana jest na przyszły rok. Poniżej znajdziecie kilka screenów z gry. Zainteresowanych zapraszamy także na oficjalną stronę projektu.