Warner: Zmęczenie materiału? Nie w grach z serii LEGO

Patryk Purczyński
2013/10/07 10:36
6
0

Wiceprezes Warner Bros. Olivier Wolff opowiada o największych atutach gier z serii LEGO. Zdradza również, że istniały obawy o ewentualne zmęczenie materiału, ale okazały się one bezpodstawne.

Warner: Zmęczenie materiału? Nie w grach z serii LEGO

Kiedy dana seria jest mocno eksploatowana, po jakimś czasie krytycy i gracze oskarżają ją o brak napływu świeżych pomysłów czy o zwyczajne zmęczenie materiału. Według Oliviera Wolffa z Warner Bros. podobne zarzuty nijak mają się do gier spod znaku LEGO. - Sądzę, że jest to naprawdę interesujące połączenie marek - mówi.

- Podstawę stanowi marka LEGO i jej sukces, który osiąga rok po roku w tak wielu zakątkach świata. Klockami bawiliśmy się jako dzieci, później jako rodzice - to istotny aspekt ich sukcesu. Równie ważne jest jednak to, że LEGO przeniosło na grunt zabawek wiele znanych marek. Dzięki temu możemy je adaptować również w grach. Do tego dochodzi niezwykłe poczucie humoru ludzi z TT Games - bez tego nie moglibyśmy mówić o tak wielu świetnych grach z serii LEGO - stwierdza Wolff.

GramTV przedstawia:

- Zawsze zastanawiało nas to, czy ta formuła się wreszcie wyczerpie. Okazuje się, że nie ma jakiegokolwiek zmęczenia materiału, a popyt na różnorodne doznania wciąż się utrzymuje. Jest jeszcze wspomniany humor i innowacje - dodaje. O tym, jak duży jest ów popyt, będziemy mogli przekonać się już niebawem. W połowie października w Stanach i niemal miesiąc później w Europie debiutuje bowiem LEGO Marvel Super Heroes.

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
07/10/2013 14:58

ot stwierdzam iż cały fenomen twki tutaj w kooperacji której mało w grach, a co tak bardzo pożądane:)

Usunięty
Usunięty
07/10/2013 14:56

ja jestem fanem i to hardym uniwersum gacka, a jednak obie części lego z tymi bohaterami zabiły mnie nudą na tyle, że nie mam już ochoty nawet sprawdzać innych produkcji lego, zwłaszcza ze zaziewałem sie przy jedynce batman lego, to juz DC kiedy myslalem ze odczaruje moje złe wrażenie, mimo trochę wiekszej swobody nie dało tam nic ciekawego do roboty... serio chcialem chociaż samą fabułe przełknąć, ale nie da rady wolę Reymana z dziewczyną grać

Usunięty
Usunięty
07/10/2013 14:36

Nie podam konkretnie, bo nie pamiętam, ale w LEGO SW 3: The Clone Wars było sporo nowych mechanizmów, jednak jako całość to nie działało i było strasznie nudne.LEGO SW jedynki w to nie mieszam, bo choć tam było dużo nieprzemyślanych rozwiązań (etapy lotnicze chociażby), to dwójka wszystko to naprawiła.




Trwa Wczytywanie