Wiceprezes Warner Bros. Olivier Wolff opowiada o największych atutach gier z serii LEGO. Zdradza również, że istniały obawy o ewentualne zmęczenie materiału, ale okazały się one bezpodstawne.
Wiceprezes Warner Bros. Olivier Wolff opowiada o największych atutach gier z serii LEGO. Zdradza również, że istniały obawy o ewentualne zmęczenie materiału, ale okazały się one bezpodstawne.
- Podstawę stanowi marka LEGO i jej sukces, który osiąga rok po roku w tak wielu zakątkach świata. Klockami bawiliśmy się jako dzieci, później jako rodzice - to istotny aspekt ich sukcesu. Równie ważne jest jednak to, że LEGO przeniosło na grunt zabawek wiele znanych marek. Dzięki temu możemy je adaptować również w grach. Do tego dochodzi niezwykłe poczucie humoru ludzi z TT Games - bez tego nie moglibyśmy mówić o tak wielu świetnych grach z serii LEGO - stwierdza Wolff.
- Zawsze zastanawiało nas to, czy ta formuła się wreszcie wyczerpie. Okazuje się, że nie ma jakiegokolwiek zmęczenia materiału, a popyt na różnorodne doznania wciąż się utrzymuje. Jest jeszcze wspomniany humor i innowacje - dodaje. O tym, jak duży jest ów popyt, będziemy mogli przekonać się już niebawem. W połowie października w Stanach i niemal miesiąc później w Europie debiutuje bowiem LEGO Marvel Super Heroes.