The Order: 1886 najładniejszą grą, jaką widzieli kiedykolwiek dziennikarze Game Informera

Piotr Bajda
2013/10/09 21:34

A widzieli przecież sporo.

The Order: 1886 najładniejszą grą, jaką widzieli kiedykolwiek dziennikarze Game Informera

Trzecia, ostatnia porcja doniesień z listopadowego numeru magazynu skupia się ambicjach Ready At Dawn i elementach wyróżniających The Order: 1886 z tłumu.

  • To najambitniejszy projekt studia.
  • Prace nad silnikiem zaczęły się w 2009.
  • To "najbardziej oszałamiająca wizualnie gra, jaką widzieli dziennikarze GI".
  • Wszystko, co widzieliśmy na zwiastunie podczas E3 2013 oddaje przywiązanie do szczegółu we właściwej grze.
  • Ready At Dawn pokazywało ten sam trailer jeszcze raz, ale pobawiono się źródłami światła i ujęciami kamery.
  • Gra ma wyglądać jak film. Kamera jest osadzona za plecami, ale jej ujęcie przypomina coś, co możemy zobaczyć w wysokobudżetowym filmie akcji.
  • Ujęcia kamery mają służyć prezentacji "organicznego" świata.
  • Wszystkie w grze jest modelowane za pomocą "miękkiej fizyki", dzięki czemu realistycznie reaguje na zewnętrzne siły.
  • Dzięki temu możliwe jest na przykład wyginanie metalowych belek w zetknięciu z potężną siłą magnetyczną czy naginanie się desek przed pęknięciem w akompaniamencie drzazg.
  • Za scenariusz odpowiadają Ru Weerasriya (szef Ready At Dawn) i Kirk Ellis (scenarzysta serialu John Adams).

GramTV przedstawia:

O fabule The Order: 1886 przeczytacie tutaj, a o charakterze zabawy tu.

Komentarze
20
Usunięty
Usunięty
10/10/2013 14:13

hmmm what

Usunięty
Usunięty
10/10/2013 14:13

hmmm what

Usunięty
Usunięty
10/10/2013 10:07

hmm Gears of Steampunk ? ;p




Trwa Wczytywanie