I o ile przy Chespinie uwierzę (bo poziom cute jest odpowiedni), to przy klefki (widocznym na zdjęciu po rozwinięciu wiadomości) już nie.
I o ile przy Chespinie uwierzę (bo poziom cute jest odpowiedni), to przy klefki (widocznym na zdjęciu po rozwinięciu wiadomości) już nie.
Junichi Masuda, reżyser z Game Freak, przy projektowaniu Pokemonów biorą pod uwagę wiele czynników, jak np. to kto tak właściwie będzie grał w ich produkcję i kwestie związane z balansem. Ekipa składa się z 20 różnych grafików projektujących stworki i zestawu pięciu osób, które oceniają rysunki i wybierają te, które trafią do pełnej wersji gry.
"Wtedy biorą pod różne elementy, które wliczają się w proces tworzenia Pokemona, patrząc też uważnie na same sylwetki by wyobrazić sobie gdzie dany Pokemon mógłby żyć, co mógłby jeść i jakie cechy szczególne byłyby jego znakiem rozpoznawczym".
Zazwyczaj proces tworzenia Pokemona ciągnie się w okolicach trzech miesięcy, choć te najbardziej wymagające projekty mogą potrzebować nawet pół roku. Klefki prezentuje najprawdopodobniej tę dolną granicę.
To, jakie są Pokemony ma być efektem brania pod uwagę nas, graczy. "Czy jesteście dziewczynami, czy też chłopakami; dorosłymi, czy dziećmi?" - dość znajome pytanie, choć myślę, że Masuda ma lepsze oko niż profesor Oak.
Oficjalnie, premiera Pokemon X&Y odbędzie się 12 października. "Oficjalnie", bo z tego co widziałem na forum, większość z Was grę już ma. Jak wrażenia?