Telewizja z własnymi programami Microsoftu to ważna część strategii dla Xboksa One. Wiemy już, o czym mniej więcej będzie traktować druga produkcja na wyłączność konsoli.
Telewizja z własnymi programami Microsoftu to ważna część strategii dla Xboksa One. Wiemy już, o czym mniej więcej będzie traktować druga produkcja na wyłączność konsoli.
Pierwsze, potężne działo Microsoft wytoczył już na prezentacji konsoli światu - Steven Spielberg dopomoże w stworzeniu serialu na bazie Halo.
Kolejny krok ku dominacji w salonie to Every Street United, czyli reality show z misją znalezienia nieodkrytych futbolowych talentów. Każdy półgodzinny odcinek skupi się na innym kraju (Stany Zjednoczone, Hiszpania, Francja, Argentyna, Holandia, Francja, Ghana, Korea Południowa). Ostatni epizod serii ma zbiec się w czasie z przyszłorocznym mundialem (ten potrwa między 12 czerwca a 13 lipca), gdzie ośmiu najlepszych zawodników z poprzednich odcinków rozegra mecz 4 na 4 i obejrzy kilka spotkań mistrzostw na brazylijskich stadionach.
To na razie wszystko, co wiadomo o Every Street United. No dobra, jest jeszcze zapowiedziana na pierwszej konferencji interakcja widzów z programami. W tym przypadku zalatuje to opcją głosowania na swoich faworytów, ale jeśli skończy się tylko na tym, będziemy mogli mówić o zawodzie. Po nowej generacji telewizji spodziewamy się ciut więcej niż po Big Brotherze sprzed ponad dekady, prawda?