Nowy Thief nie będzie już miał punktów doświadczenia

Robert Sawicki
2013/10/17 00:23

Jako że te spotkały się ze sporą falą krytyki ze strony fanów, gdzie tym razem nienawiść graczy była w pełni uzasadniona - twórcy przyjęli, zrozumieli i punktów doświadczeń w grze nie będzie.

Nowy Thief nie będzie już miał punktów doświadczenia

Sesja Q&A z twórcami na forum Eidosa potwierdziła to, na co czekało chyba wielu z nas - system zdobywania doświadczenia został porzucony, a Garrett będzie zdobywał nowe umiejętności na podstawie łupu, jaki uda mu się zgarnąć w trakcie misji.

Całe to doświadczenie wywołało sporo zamieszania po tym, jak na jednym z filmów dało się zauważyć, że zostało ono przyznane za wykonanie celnego headshota jednemu z wrogów. Zdaniem Daniela Winfelda Schmidta, projektanta poziomów w grze i Nica Cantina, producenta Thiefa, rozwiązanie to nie zachęcało wystarczająco do kradzieży i nie zgadzało się z duchem serii.

GramTV przedstawia:

... albo wystarczyło po prostu nie dawać bonusów za zabijanie przeciwników, to wszystko.

Premiera 28 lutego 2014 roku na PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 i Xbox One.

Komentarze
26
Usunięty
Usunięty
17/10/2013 18:46

http://ja.gram.pl/upl/blogi/896871/img_wpisy/2013_42/1382016016066.jpgWszystko, co trzeba wiedzieć o ThiefiePoza expieniem wszystko się zgadza. Myślałem, że co tam, Focus będzie do wyłączenia i w ogóle, ale okazuje się, że design gry jest ogólnie poroniony ;_;.

Usunięty
Usunięty
17/10/2013 17:20
Dnia 17.10.2013 o 17:15, gmx napisał:

przywołuję w tym kontekscie bo nie grałeś w thiefa z xp wcześniej więc nie wiesz a teraz z powodu paru krzykaczy na forach nie zagrasz

Po pierwsze to nie "krzykacze", tylko osoby, które mają takie samo prawo do wyrażenia swojej opinii jak ty. No chyba, że sam siebie też postrzegasz jako krzykacza - w takim razie rozumiem to nazewnictwo.Po drugie nie z ich powodu, tylko z powodu developerów, którzy uznali ich opinie za sensowne. Bo gdyby nie uznali, to by nie zmienili.

Dnia 17.10.2013 o 17:15, gmx napisał:

znaczy już grali i skończyli nowego thiefa z xp?

Znaczy rozumieją jak działa system xp i rozumieją jak działają gry z serii Thief.Jeździłeś kiedyś samochodem z "kołami" w kształcie trójkątów? To skąd wiesz, że nie będzie lepszy? Zapewne stąd, że wiesz jak działa koło i wiesz jak działa samochód, dzieki czemu potrafisz sobie wyobrazić, że samochód z trójkątnymi "kołami" daleko nie zajedzie, zanim nawet do niego wsiądziesz. Abstrakcyjne myślenie FTW.

Dnia 17.10.2013 o 17:15, gmx napisał:

żeby udowodnić że ma się pomysł na grę.

Żeby udowodnić że ma się pomysł na grę należy do niej wrzucać niepasujące rozwiązania i upierać się przy nich za wszelką cenę? Bez sensu.

Usunięty
Usunięty
17/10/2013 17:15

Dnia 17.10.2013 o 16:20, Zajanski napisał:

Nie rozumiem dlaczego się powołujesz na te słowa w tym kontekście - przecież wprowadzenie xpków to nie jest żadna nowa jakość (w przeciwieństwie do przesiadki z konia do samochodu)

przywołuję w tym kontekscie bo nie grałeś w thiefa z xp wcześniej więc nie wiesz a teraz z powodu paru krzykaczy na forach nie zagrasz

Dnia 17.10.2013 o 16:20, Zajanski napisał:

i widzieliśmy to już w setkach gier - w niektórych się nie sprawdzało. Jeśli klienci rozumieją xp i rozumieją naturę serii Thief, to znaczy że posiadają wszelkie kompetencje ku temu by wyrazić swoją opinię o systemie xp w serii Thief.

znaczy już grali i skończyli nowego thiefa z xp?

Dnia 17.10.2013 o 16:20, Zajanski napisał:

Nie mówię, że należy słuchać klientów w każdej kwestii, ale należy znać ich zdanie, a zwłaszcza tych którzy znają "ducha serii" i nie ma żadnego wstydu w tym, że klient uświadomił twórcom, że coś jest do kitu. Przeciwnie, o wiele większą głupotą jest iść w zaparte żeby udowodnić, że jest się "nieugiętym"...

żeby udowodnić że ma się pomysł na grę. Ja mam spore obawy o nowego thiefa - za dużo zmian jak na premierę w lutym i na kilku platformachDla mnie koniec tematu.




Trwa Wczytywanie